Jaunā Honda Civic

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Honda

Honda beidzot pilnā augumā parādījusi Eiropas tirgum domāto Civic hečbeku, kura oficiālā lielā prezentācija notiks tikai septembra pēdējās dienās Parīzes automobiļu izstādē.

Hečbeks, kurš konstruēts uz jaunas tehnoloģiskās platformas, ir par 16 kilogramiem vieglāks nekā priekšgājējs un par 52% noturīgāks pret virsbūves vērpi.

Automobiļa garums ir 4497 mm, platums - 1800 mm, bet augstums - 1421 milimetrs. Tādējādi hečbeks ir par 130 mm garāks, par 30 mm platāks un par 20 mm zemāks nekā tiešais priekštecis. Riteņu bāze vienlaikus ir pagarināta par 30 milimetriem līdz apaļiem 2,7 metriem, turpretī bagāžnieka tilpums nav mainījies un aizvien ir 478 litru.

Honda Civic pirmo reizi tiks piedāvāts ar benzīna turbo dzinējiem. Mazākais no tiem - 1 litra trīs cilindru agregāts ar 129 ZS un 200 Nm (180 Nm ar variatoru), bet cilvēki ar nopietnākām ambīcijām varēs izvēlēties 1,5 litru motoru ar 182 ZS un 240 Nm (220 Nm ar variatoru). Abus motorus pēc izvēles ir iespējams komplektēt ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai arī bezpakāpju variatoru. Kā pārnesumkārbas izvēle ietekmē dinamiku un degvielas patēriņa rādītājus, pagaidām nav zināms.

Foto: Honda

Nedaudz vēlāk dzinēju klāstu papildinās ievērojami modernizēts 1,6 litru dīzelis, kura jauda provizoriski būs ap 120 zirgspēkiem.

Honda Civic salonā jaunums ir digitāls instrumentu panelis un otrās paaudzes multimediju sistēma Connect ar 7 collu skārienekrānu un Apple CarPlay, kā arī Android Auto atbalstu. Tāpat auto iegūs elektroniskos asistentus, kas mūsdienās jau ir faktiski jebkura ierindas auto piedāvājumā - adaptīvā kruīza kontrole, aklo zonu sensori, frontālas sadursmes novēršanas sistēma, ceļa zīmju lasītājs u.c.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu