Pārdošanā nonāk VW Golf ar 1,5 litru patēriņu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Būdams tikpat sportisks kā Golf GTI un Golf GTD, Golf GTE prot būt arī ārkārtīgi ekonomisks un ekoloģisks - nospiežot tikai vienu pogu, ar to iespējams braukt bezizmešu režīmā - tāpat kā ar elektromobili e-Golf.

Golf GTE īpašības un izveicīgā daba ir pārņemta tieši no Golf GTI un GTD, pārnesot to uz elektriskās piedziņas pasauli. Golf GTE piedziņu nodrošina 1,4 litru TSI benzīna dzinējs ar turbokompresoru, kura jauda ir 150 ZS, kā arī elektromotors ar 102 ZS jaudu. Šo divu piedziņas daļu kombinācija kopā ar 6 pakāpju DSG pārnesumkārbu veido hibrīdsistēmu, kas nodrošina gan ilgtspējību, gan dinamisku veiktspēju.

Sistēmas kopējā veiktspēja ir 204 ZS un 350 Nm, taču Golf GTE benzīna patēriņš kombinētajā ciklā tikmēr ir 1,5 l/100 km (kas atbilst 35 g CO2 izmešu uz kilometru), bet elektroenerģijas patēriņš - 11,4 kWh/100 km (NEDC rādītājs hibrīdautomobiļiem). Tā maksimālais nobraukums elektriskajā režīmā ir 50 km, bet kopā ar vienu uzlādes un uzpildes reizi aptuveni 940 km.

E režīms - bez izmešiem, nospiežot tikai vienu pogu. Tie, kuri galvenokārt pārvietojas nelielos attālumos, praktiski visu laiku var braukt E režīmā (aktivizējams ar spiedpogu), tādējādi neradot izmešus. Vakarā automobiļa vadītājs var vienkārši uzlādēt augstsprieguma akumulatoru parastajā mājas rozetē (3 stundas un 45 minūtes, līdz akumulators ir pilnībā uzlādēts). Ja akumulators tiek «uzpildīts», izmantojot uzlādes kasti (garāžā vai novietnē) vai publisku uzlādes staciju, pilnīgai akumulatora uzlādei ir nepieciešamas vien 2 stundas un 15 minūtes. Par elektroenerģiju var neuztraukties arī garākos pārbraucienos, jo inteliģentās Golf GTE vadības funkcijas ļauj parūpēties par to, ka brauciena beigām tiks pietaupīts pietiekami daudz enerģijas, lai tas varētu braukt tikai ar elektromotoru, neradot izmešus, piemēram, līdz galamērķim pilsētas teritorijā. Tas nozīmē, ka Golf GTE ir dinamisks un vienlaikus ekonomisks automobilis gariem braucieniem, kas var tikt izmantots arī kā bezizmešu automobilis.

GTE režīms - sporta auto tikai pogas spiediena attālumā. Automobiļa ilgtspējība kontrastē ar izcilu veiktspēju, kas atbilst GT (Gran Turismo) būtībai. Ja GTE režīmā (aktivizējams ar pogu) tiek izmantota visa TSI dzinēja jauda, Golf GTE līdz 60 km/h paātrinās 4,9 sekundēs un līdz 100 km/h - 7,6 sekundēs. Tā maksimālais ātrums ir 222 km/h. Kad piedziņai tiek izmantots tikai elektromotors, Golf GTE maksimālais ātrums ir 130 km/h.

Jaunais Golf GTE ir labi aprīkots un sportisks. Virsbūves standartaprīkojumā ir iekļauti LED priekšējie lukturi un LED dienas braukšanas gaismas (veidotas C burta formā un iebūvētas īpaša dizaina bamperā), kā arī 16 collu vieglmetāla diski (papildaprīkojumā pieejami diski ar izmēru līdz 18 collām). Golf GTI raksturīgā sarkanā līnija uz radiatora režģa un priekšējie lukturi modelī Golf GTE it zilā krāsā. Salona standartaprīkojumā ietilpst GTI dizaina sporta sēdekļi (GTE: zils sacīkšu karoga dizains uz sēdekļiem un atzveltnēm), daudzfunkcionāla sporta stūre, griestu un sānu paneļu apdare melnā krāsā, augstākā līmeņa informācijas un izklaides sistēma Composition Media ar 6,5 collu ekrānu, zils salona apgaismojums, mobilie tiešsaistes pakalpojumi, GTE režīms ar e-boost un elektronisko dzinēja skaņu, pedāļu uzlikas no nerūsējošā tērauda un zilas šuves uz sēdekļiem, stūres un transmisijas sviras.

Unikāls piedziņas sistēmu klāsts. Volkswagen ir pirmais autoražotājs pasaulē, kas vienā modeļu sērijā piedāvā visas šobrīd aktuālākās piedziņas sistēmas. Kad Golf GTE tiks laists klajā, pircējiem tiks piedāvāta benzīna, dīzeļdegvielas, dabasgāzes, elektriskā un hibrīdpiedziņas sistēma. Runājot par hibrīdpiedziņu, Golf GTE ir trešais Volkswagen hibrīdmodelis aiz Touareg Hybrid un Jetta Hybrid. Ceturtais hibrīds būs Passat (sedans un universālis), kurā Volkswagen izmantos līdzīgu piedziņas koncepciju kā Golf GTE.

* NEDC: Eiropas Jaunais braukšanas cikls automobiļiem ar hibrīdpiedziņu

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu