Ar novilktu strīpu uz maģistrālās ielas nepietiek, lai «ierīkotu velojoslu». Tā savā Facebook kontā raksta Ints Indriksons, kurš kļuvis par aculiecinieku negadījumam uz Lāčplēša ielas, kuras abās pusēs pavisam nesen ierīkotas «velo joslas».
Lāčplēša ielas veloceliņam pirmie «upuri» (198)
Ints atzīmē, ka velojoslas nav pienācīgi apzīmētas, tādēļ satiksmes negadījums savā ziņā ir likumsakarīgs. «Apzīmēšanai trūkst 273.5 brīdinājuma zīmes. Noderētu 298.10 norādījuma zīme ar attēlotu aizlieguma zīmi 282.3 uz pirmās joslas, kas pārtop par velojoslu. Visbeidzot - nav arī velojoslu atdaloša pacēluma ar atstarotājiem,» raksta Ints.
«Rezultātā neuzmanīgs autovadītājs, kurš «pēc atmiņas» brauc ar atļauto 50 km/h ātrumu pa pirmo joslu, piepeši pamana stāvošus auto bijušajā pirmajā joslā, strauji bremzē, sasit savu auto pret stāvvietā esošo (kurš savukārt «vilcieniņā» sabojā tālāko spēkratu) un likumsakarīgi pāri velojoslai izlido uz gājēju trotuāra. Laimīgā kārtā nedz uz velojoslas, nedz uz ietves tai brīdī nebija cilvēku un nenotika traģēdija,» notikušo negadījumu raksturo tā aculiecinieks.