Šie 20. gadsimta sākumā radītie plakāti lieliski parāda to, ka mūsdienās nekas nav mainījies – cilvēki dažādās šaubīgās lietās tiek ievilināti ar visai dīvainiem paņēmieniem. Šoreiz tie ir hipnozes seansi, kuru reklāmas plakātos attēloti dažādi hipnotizēti cilvēki neierastās un dīvainās situācijās.
Dīvainie hipnozes propagandas plakāti 20. gadsimta sākumā
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Plakātos, piemēram, redzami vairāki vīrieši, kas slotas un lietussargus izmanto kā mūzikas instrumentus; sievietes, kuras izmanto vīriešus kā zirgus; vīrietis, kurš ir pārģērbies par sievieti, vai divi vīrieši, kuri mīlinās savā starpā (atceramies, ka tas ir 20. gadsimta sākums).
Hipnozes māksla populāra sāka kļūt, pateicoties skotu ķirurga Džeimsa Braida (James Braid, 1795-1860) darbiem. Viņš bija viens no pirmajiem, kas praktizēja hipnozi medicīnā, liekot tai ielauzties arī mākslā un izklaidē.
Par šiem plakātiem ir zināms tikai tas, ka tos ražoja Kentuki uzņēmums «The Donaldson Lithographing Co.» ap 1900. gadu.