Pēc šā gadījuma es neieredzu Latviju (843)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: SCANPIX

Lielu sarūgtinājumu par mediķu darbu piedzīvojusi kāda portāla TVNET lasītāja. Nejauši nokritusi no otrā stāva, sieviete drīz vien saņēma uzmanīgu un atsaucīgu attieksmi no ātrās palīdzības speciālistiem, bet vēlāk saskārās ar nelaipnu un neadekvātu ārstēšanu Rīgas 2.slimnīcā. Viņa pat raksta, ka pēc šā gadījuma neieredz Latviju. Savukārt slimnīcā skaidroja, ka patlaban notiek šā gadījuma pārbaude un pieprasīti paskaidrojumi. Bet jau tagad zināms, ka pacientei nebija jāgaida 3,5 stundas.

Nesen TVNET saņēma šādu lasītājas Lūcijas rakstītu vēstuli: «Šodien, esot Anglijā, raudādama rakstu šo vēstuli. Tikai vakar atgriezos no atvaļinājuma Latvijā.

Ļoti gribu dalīties ļoti nepatīkamā un sāpīgā jautājumā. Bija mana otrā atvaļinājuma diena, kad savā mājā mazgāju koridoru un aizmirsu par spraugu, kas bija atstāta no vannas istabas līdz pagaidu trepēm. Es nokritu no otrā stāva.

Nezinu, cik sekundes nevarēju pateikt ne vārda, pat ieelpot ne, jo tur bija celtnieku spaiņi, uz kuriem es uzkritu.

Bet galvenais, ko gribu pateikt, ir par medicīnisko apkalpošanu. Tas viss notika sestdien, 12.jūlijā. Tika izsaukta ātrā palīdzība. Tā Olaines pagasta Vīksnās ieradās diezgan ātri. Ātrās palīdzības dakterim nepajautāju ne vārdu, ne uzvārdu, jo domāju, ka visi ir tik atsaucīgi un uzmanīgi pret klientiem kā šis dakterītis.

Dakterītis tiešām bija uzdevuma augstumos.

Bet neko labu nevaru pateikt par 2. slimnīcas traumpunktu, kur man ar tik lielām sāpēm vajadzēja gaidīt 3,5 stundas. Ļoti nepatika dežurējošā māsiņa - viņa bija ļoti nelaipna.

Par dakteri arī neko labu pateikt nevaru. Ātrās palīdzības dakteris izmērīja asinsspiedienu, kas bija 180. Izrakstoties no 2. slimnīcas, pajautāju, vai var izmērīt spiedienu. Jā, dakteris atbildēja. Spiediens bija jau 196.

Es lūdzu, vai nav kādas zāles pret spiedienu un pret sāpēm. Dakteris pateica, ka viņiem nekā nav.

Es dzīvoju Plakanciemā, kur nav aptieku. Bija gandrīz pusnakts. Man ir jautājums, par ko es samaksāju 7 eiro? Par nelaipnību, par šo drausmīgo attieksmi pret klientiem?... Anglijā nekad to neesmu izbaudījusi, kaut dzīvoju tur jau 15 gadus.»

Pēc šā gadījuma neieredzu Latviju!

Pēc tam lasītāja atsūtīja vēl vienu vēstuli, kurā pastāstīja, ka pēc tam radinieks viņu aizvedis uz Gaiļezera slimnīcas traumpunktu.

Viņa izteica vislielāko pateicību Gaiļezera slimnīcas ārstiem Andrim Lāātam un viņa kolēģim Vitālijam. Šie dakteri Latvijā ir rakstāmi ar lielo burtu. «Ļoti mīļš un sirsnīgs paldies šiem diviem dakteriem!»

Slimnīcā analizē šo gadījumu

Savukārt Rīgas 2. slimnīcas valdes priekšsēdētājs Jānis Petronis, iepazinies ar lasītājas rakstīto, vispirms TVNET pateicās par sniegto informāciju, jo slimnīcas vadībai ir svarīgi uzklausīt un izvērtēt katra pacienta viedokli, lai nodrošinātu ārstniecības darba kvalitāti un pacientu apmierinātību.

Par vēstulē minēto gadījumu viņš paskaidroja, ka tiek veikta tajā norādīto faktu pārbaude un ir

pieprasīti paskaidrojumi no ārstniecības personām, kuras veica pacientes medicīnisko aprūpi.

Pēc darbinieku paskaidrojumu izvērtēšanas tiks sagatavots detalizēts skaidrojums un nosūtīts pacientei personīgi.

«Ievērojot pacientes sensitīvo personas datu aizsardzību saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likuma 11. pantu un Pacientu tiesību likuma 10. panta otro daļu, nevaram sniegt TVNET ziņu redakcijai detalizētus komentārus par pacientes ārstēšanu.

Vienlaicīgi paskaidrojam, ka neatbilst patiesībai vēstulē minētais fakts par gaidīšanu 3,5 stundas.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta atvestie pacienti slimnīcā tiek uzņemti nekavējoties un dežurējošā ārsta apskate tiek veikta nekavējoties, bet ne vēlāk kā vienas stundas laikā, kas bija nodrošināts arī šīs pacientes gadījumā.»

Komentāri (843)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu