Saplīsuša interneta rūtera dēļ sievietei steidzami jāatgriežas Latvijā?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA

Vai interneta rūteri var nodot remontā un saņemt no tā tikai pats klients vai tomēr arī viņa radinieks? TVNET lasītāja Aija raksta, ka saplīsuša rūtera dēļ radās sarežģījumi. Savukārt operatora pārstāve skaidroja, ka sniegt informāciju par klienta datiem, pieslēgumu, rēķiniem vai arī atdot salaboto ierīci uzņēmums drīkst tikai pašam klientam.

TVNET lasītāja Aija rakstīja: «Esmu lielā neizpratnē un diezgan sašutusi! Šā gada sākumā paņēmām «Bite» salonā mājas interneta rūteri. Esmu ilggadēja «Bite» kliente. Visus šos gadus esmu bijusi ļoti apmierināta ar pakalpojumu un attieksmi. Lieta tāda, ka nepilnus trīs mēnešus pēc rūtera iegādes tas pārstāja darboties. Nācās to nogādāt uz «Bite» salonu garantijas remontam.

Tā kā pati Latvijā uzturos maz un periodiski, šo procedūru veica mans dēls, kurš dzīvo šajā pašā adresē un principā izmanto šo pakalpojumu. Bet problēma sākas šajā brīdī.

Tā kā līgums ir uz mana vārda, tad visas manipulācijas, teorētiski, drīkstu veikt tikai es pati.

Dēls ir tiesīgs tikai nodot remontā, bet no remonta saņemt vai vēl nopietnāk - saņemt jaunu rūteri, ja iepriekšējais nav salabojams, drīkstu tikai es personiski!

Tātad man ir jāpamet darbs ārvalstī un jāskrien uz Rīgu izņemt personīgi šo rūteri. Paldies «Bite» klientu apkalpošanas konsultantei par sapratni un palīdzību šo situāciju risināt telefoniski, kā rezultātā dēls varēja saņemt jaunu rūteri bez manas klātbūtnes. Jauns rūteris tika izsniegts pēc viena mēneša, jo bojātais nebija labojams.

Vēlas uzrakstīt pilnvaras dēlam

Kad ierados Latvijā, devos uz salonu. Lūdzu tādu iespēju, kā salona darbinieka klātbūtnē pašrocīgi uzrakstīt pilnvarojumu savam dēlam, ja gadījumā rodas līdzīga situācija. Attiecīgi salona darbinieks ar savu parakstu apliecina, ka pilnvara ir uzrakstīta viņa klātbūtnē.

Diemžēl šāda iespēja man tika atteikta.

Esot nepieciešama tikai un vienīgi notāra apstiprināta pilnvara.

Man rodas jautājums - vai tas nav absurds?! Vai nebūtu jābeidz šī notāru lobēšana? Kādēļ netiek pieņemtas pašrocīgi rakstītas pilnvaras? Jābūt taču kādam materiālajam slieksnim, no kura tiešām ir vajadzīgs notāra pilnvarojums! Vai tiešām es pati neesmu tiesīga lemt par savām saistībām? Es neesmu tiesīga pilnvarot?! Tikai un vienīgi notārs?! Tas ir kārtējais ķeksītis!

Te vēl jāpiebilst, ka interneta pakalpojumu uz šo laiku, kamēr rūteris atradās remontā, es atslēgt arī nevarēju. Par pakalpojumu bija jāmaksā. Un maiņas rūteris netika izsniegts. Tāda pienākuma pakalpojuma sniedzējam neesot. Tas esot tikai labas gribas žests no salona puses.»

Jāsazinās ar pašu klientu

Savukārt telekomunikāciju operatora «Bite» pārstāve Anete Jansone TVNET skaidroja, ka telekomunikāciju uzņēmums ir viens no tiem, kurā darbs skar sensitīvus klientu datus.

«Tāpat arī ierīces, kuras mēs piedāvājam, ir vērtīgas, līdz ar to ir uzmanīgi jāseko līdzi gan uzņēmuma iekšējām procedūrām, gan arī valstī noteiktajai kārtībai.

Sniegt informāciju par klienta datiem, pieslēgumu, rēķiniem vai arī atdot no remonta atgriezto ierīci mēs drīkstam tikai pašam klientam (normatīvie akti ļauj darījumus kārtot tikai pašam vai pārstāvim).

Un, lai par to pārliecinātos, lūdzam uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

Situācijās, kad pats klients kādu iemeslu dēļ nevar ierasties, mums tāpat ir jābūt pilnīgi pārliecinātiem, ka viņš ļauj kādam citam veikt darbības viņa vietā.

Saskaņā ar likumu, pārstāvību drīkst apliecināt tikai īpaši pilnvarotas valsts amatpersonas - notārs vai bāriņtiesa.

Tādēļ, lai sargātu klientus un viņu personīgo informāciju, kā arī sekotu normatīvajiem aktiem, mēs lūdzam uzrādīt notariāli apstiprinātu pilnvaru, kas ļauj kādam citam veikt darbības klienta vārdā. Mums ir jābūt drošiem, ka persona, kas ierodas pārstāvēt, patiesi drīkst to darīt, lai neveidotos situācija, kurā kaut kas tiek veikts pretēji klienta vēlmēm.

Ja kliente ilgāku laiku uzturas ārzemēs, taču mobilo sakaru pakalpojums tiek lietots Latvijā,

noteikti būtu vērts vai nu to pārreģistrēt uz reālā lietotāja vārda, vai arī tomēr izveidot šo pilnvaru, kas ļautu rīkoties dažādās situācijās.

Runājot par interneta pieslēgumu un rūteri, kamēr tas ir remontā, - pieļauju, ka šī situācija ir veidojusies kādu laiku atpakaļ, jo nu jau vairākus mēnešus esam visos klientu apkalpošanas centros izveidojuši kārtību, kurā, nododot šo ierīci remontā, ir iespēja vai nu saņemt citu ierīci uz remonta laiku, vai arī atlaidi rēķinam, kas kompensē nelietoto internetu.»

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu