Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus valstij izmaksātu € 8,6 miljonus

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ernests Dinka/Saeimas Kanceleja

Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus valstij izmaksātu apmēram 8,6 miljonus eiro, turklāt tā ir saistīta ar valsts budžeta iespējām, tāpēc pagaidām konkrēts gads, kad tas varētu notikt, nav zināms, - secināms no iesaistīto personu teiktā šodien šai tēmai veltītā preses konferencē Saeimā.

Latvijas Televīzijas iziešana no reklāmas tirgus prasītu apmēram 7,4 miljonus eiro, bet Latvijas Radio - apmēram 1,2 miljonus eiro, preses konferencē sacīja šim jautājumam izveidotās Saeimas darba grupas vadītājs, pie frakcijām nepiederošais deputāts Artuss Kaimiņš.

Darba grupa jautājumu par sabiedrisko mediju iespējamo iziešanu no reklāmas tirgus apsprieda blokos - sākotnēji vērtējot Latvijas Radio iespējas iziet no reklāmas tirgus un tagad pievēršoties Latvijas Televīzijai. Kaimiņš norādīja, ka šajā lietā ir publiski izskanējuši dažādi laiki, kad varētu būt iespējama sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus - gan 2017.gads, gan 2020.gads.

Kultūras ministrijas (KM) Mediju politikas nodaļas vadītājs Roberts Putnis norādīja, ka šis jautājums ir jāizlemj iespējami ātri. Viņš gan akcentēja, ka premjers jautājumu par iespēju sabiedriskajiem medijiem atstāt reklāmas tirgu ir sasaistījis ar budžeta iespējām. Lielāka skaidrība šajā jautājumā varētu būt maijā, kad varētu būt pieejama informācija par budžeta situāciju, norādīja Putnis.

Tā kā ir jautājums par naudu, iespējams, šo procesu varētu sadalīt, sākotnēji runājot par Latvijas Radio iziešanu no reklāmas tirgus, uzskata Kaimiņš.

Jau ziņots, ka Saeimā šodien preses konferences formātā notika darba grupas par sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus starpziņojuma apspriešana.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu