Cik lielu un dārgu televizoru izvēlas pircēji Latvijā?

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia / Scanpix

Pircēji Latvijā visbiežāk pērk televizorus no lētā vai dārgā «gala», sacīja «Samsung Electronics Baltics» sadzīves tehnikas direktors Baltijā Sergejs Kostjučenko.

Viņš norādīja, ka Rietumeiropā televizoru pircēji vienmērīgi sadalās pa dažādām cenu kategorijām, bet Latvijā galvenokārt tiek realizēts lētais vai dārgais «gals».

«Ja skatāmies uz populārākajiem modeļiem, tad populārākie ir vislētākie modeļi un dārgākie modeļi ar ļoti lieliem ekrāniem. Pa vidu nav tukšums, bet tos modeļus pērk mazāk,» sacīja Kostjučenko.

Viņš arī norādīja, ka Lietuvā un Igaunijā pircēju sadalījums pa cenu kategorijām ir līdzīgs.

Pašlaik populārākais televizora ekrāna izmērs jeb diagonāle ir 48 collas, tomēr tam ir tendence palielināties.

Kostjučenko prognozēja, ka šī izaugsme turpināsies līdz 55 collu ekrāniem, kas tad nākotnē būs pircēju visiecienītākā izvēle.

Runājot par ekrānu izmēriem, Kostjučenko sacīja, ka, pārejot no vecajiem televizoriem, kas bija lielas kastes, uz jaunajiem un plānajiem, pircēji bieži vien nepareizi novērtē, kāda izmēra jauno televizoru iegādāties.

«Agrāk televizors bija liela kaste ar mazu ekrānu un biezām malām. Cilvēki, kad mēra nišu, kādā ielikt jauno televioru, nereti mēra nevis ekrāna diagonāli, bet no viena televizora stūra līdz otram. Tad viņš aiziet uz veikalu, paņem jauno televizoru ar plānām malām, bet tikpar lielu ekrānu kā vecajam, ieliek vecā vietā un brīnās, no kurienes rodas tukšums,» sacīja «Samsung» pārstāvis.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu