Bezpilota automašīnu ražotājs auto programmatūru testēs, izmantojot populāru datorspēli

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: THE SMADE JOURNAL, CC BY-NC 2.0

Lielākā problēma, ar kādu saskaras bezpilota automašīnas ir tā, ka tās jātestē reālās pasaules apstākļos. Šādu mašīnu programmatūrai ir jāadaptējas neparedzamajā pasaulē, kur bezpilota auto atradīsies uz viena ceļa ar reāliem autovadītājiem. Viena no autopilota mašīnu ražotājfirmām nolēmusi veikt autopilotu testus, izmantojot populāro videospēli «Grand Theft Auto V» (GTA V). 

Kā vēsta «Popmech», Darmštates tehnoloģiskās universitātes zinātnieki un kompānija «Intel Labs» atraduši veidu, kā automašīnai «nodot vizuālo informāciju» no GTA V uz autopilota programmatūru. Ikviens, kurš ir spēlējis šo spēli, zina, ka tajā ir ļoti daudz būtisku satiksmes detaļu - gājēji, dzīvnieki, dažādi laika apstākļi, kā arī sarežģītas transporta situācijas, kuras ļauj pietuvināti simulēt normālu dienu pie stūres reālā pasaulē.

Ja netiek sāktas trakas sacīkstes, gājēju notriekšana vai visa taranēšana, kā ļauj GTA V, tad šo spēli var izmantot kā reālas satiksmes simulatoru.

GTA V, kas tika izdota 2013. gadā, ir 262 transportlīdzekļu veidi, vairāk nekā 1000 gājēju un dzīvnieku, 14 dažādi laikapstākļi, kā arī neskaitāmi tilti, transporta regulēšanas signāli un krustojumi.

Ideja neietver sevī fiktīvās spēles pilsētas Lossantosas izmantošanu kā reālās vides aizvietošanu, taču tā kā spēle piedāvā pašu bagātāko virtuālo platību uz šo brīdi, tā ļaus izdarīt pietiekami daudz secinājumu, kas jāuzlabo bezpilota auto programmatūrā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu