/nginx/o/2018/07/04/8020505t1h756c.jpg)
Auto, kurš jauns maksā nedaudz zem 3 miljoniem eiro, kopumā pasūtīts 250 reizes. Runa ir par Bugatti Chiron, kura simto eksemplāru nupat samontējuši Molsheimas ražotāja meistari un piegādājuši kādam pircējam Vidējos Austrumos.
- Kas šajā Bugatti īpašs
- Cik ilgi Krištianu Ronaldu jāspēlē futbols, lai sanāktu Bugatti?
- Bugatti Chiron tehniskie dati
Bugatti Chiron, tāpat kā tā priekšgājējs un tā versijas, ir automobiļi, ko neskrūvē ražotnēs. Telpas, kurās tiek savienoti tūkstošiem detaļu un top 1500 zirgspēku Chiron, Bugatti cēli dēvē par L‘Atelier jeb Ateljē.
Pirms pāris dienām pie šā ateljē tapis foto ar kompānijas darbiniekiem un simto Chiron, kurš tiks nogādāts pircējam Vidējos Austrumos. Jāsaka, ka ar gaumi un radošumu pircējam no Arābijas pussalas viss ir labākajā kārtībā, jo
tumši zilās oglekļa šķiedras virsbūve, kam pirmo reizi ir matēta, nevis glancēta apdare, ar itāļu koši sarkano akcentu ir izskatās lieliski.
Papildinājums eksterjera noformējumā ir melni riteņu diski. Cik šādi individualizēts Chiron maksā? Pēc ražotāja teiktā, aptuveni 2,85 miljoni eiro neto.
«Simtais Chiron ir īpaši apmierinošs. Tas ir vienlīdz dinamisks un elegants. Šis auto parāda, ka Bugatti rada pamatīgi individualizētus autobūves meistardarbus, kam vienkārši nav līdzvērtīgu,» - tā Bugatti prezidents Štefans Vinkelmans.
Jāteic gan, ka Bugatti ražošanas apjomi nav lieli. No ateljē ik gadu izbrauc aptuveni 70 automašīnas, bet kopumā šis Volkswagen grupas uzņēmums ir paredzējis izlaist tikai 500 Chiron eksemplārus.