Tika prognozēts, ka ieguldītā nauda tikšot atpelnīta pirmajos četros lidostas darbības gados.
2006.gadā pašvaldības uzņēmums SIA «Daugavpils lidosta» no SIA «Latgales Avio» ieguva 231,77 hektārus zemes Locikos un piecas ēkas lidostas teritorijā. Darījums pašvaldībai izmaksāja 1 074 000 latus (1 528 165 eiro). Pikanta detaļa - no SIA «Daugavpils lidosta» puses darījumā iesaistīts Viktors Kolotovs, šoreiz jau kā pašvaldības uzņēmuma valdes loceklis. Kredīts jāmaksā vēl līdz 2021.gadam, un aizdevuma procentu dēļ summa būs vēl lielāka.
Kāpēc šāds darījums notika? Daugavpili iedrošināja fakts, ka 2004.gadā satiksmes ministrs Ainārs Šlesers bija apņēmies atklāt aviomaršrutu Rīga-Liepāja, un vēl vairākus gadus pēc tam Daugavpils lidostas atklāšana izskatījās visai cerīgi. Galu galā reģionālo lidostu attīstīšana bija ierakstīta valdības deklarācijā. Kompānijai «Ramboll» par 1,25 miljoniem latu tika pasūtīts liela apjoma pētījums ar mērķi novērtēt, cik perspektīva ir trīs Latvijas reģionālo lidostu attīstīšana Ventspilī, Liepājā un Daugavpilī.
2007.gadā kompānija secināja, ka Daugavpils lidosta varētu specializēties kravu pārvadājumos. Lidostā plānoja ierīkot termināli, caur kuru gadā varētu transportēt 12-15 tūkstošus tonnu kravu.
Cerīga nākotne tika prognozēta arī pasažieru pārvadājumiem - ar noteikumu, ka tiks attīstīta infrastruktūra. Tad optimistiski varētu cerēt uz pusmiljonu(!) pasažieru gadā.
2007.gadā sākās lidlauka atjaunošana, un decembrī 1000 metru garais un 23 metrus platais skrejceļš tika sertificēts. Tas nozīmē, ka no tā laika varēja pieņemt nekomerciālos reisus un nelielus lidaparātus, piemēram, «Cessna» un «Paiper».