Žizele Bundhena –30,5 miljoni dolāru
Lai arī brazīliešu skaistule paziņojusi, ka beigusi savu modeles karjeru, viņa ar darbu dažādās reklāmas kampaņās un uzņēmējdarbību nopelnījusi vairāk nekā 30,5 miljonus dolāru. Žizele ir apģērbu veikalu ķēdes H&M, franču modes nama «Chanel» un zīmola «Carolina Herrera» reklāmas seja. Viņai pieder apakšveļas un sandaļu līnijas. Turklāt viņas vārds jau vairāk nekā 10 gadus gozējas pelnošāko modeļu topā.
Adriana Lima – 10,5 miljoni dolāru
Pelnošāko modeļu topa augšgalā ierindojusies vēl kāda brazīliešu supermodele, kura ir viena no «Victoria’s Secret» tā dēvētajiem eņģeļiem. Kopš 2000. gada Adriana Lima ir kosmētikas zīmola «Maybelline», kā arī automašīnas «Kia» reklāmas «seja». Domas par modeles karjeru meitenei radās jau vidusskolā, kad viņa uzvarēja skolas rīkotajā skaistumkonkursā. Bet tad, kad 15 gadu vecumā ieguva pirmo vietu Ford rīkotajā «Pasaules supermodeļu» konkursā, nākotne bija izlemta – Adriana pārcēlās uz Ņujorku un parakstīja līgumu ar modeļu aģentūru «Elite», kas jaunajai sievietei nodrošināja spožu karjeru.
Kārlija Klosa – 10 miljoni dolāru
Amerikāņu modele un uzņēmēja Kārlija Klosa ar ieņēmumiem 10 miljonu dolāru apmērā ierindojusies pasaules bagātāko modeļu topa augstajā trešajā vietā. No 2011. līdz 2014. viņa bijusi «Victoria’s Secret» «eņģelis», kā arī atzīta par vienu no skaistākajām Amerikas modelēm. Modes biznesā Kārlija uzmirdzēja jau 13 gadu vecumā, bet «Vogue Paris» viņu atzinis par vienu no šā gadsimta 30 labākajām modelēm.