Internetveikala «1a.lv» klientu apkalpošanas centra izveidē investēti ap € 10 000

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka/LETA

Internetveikals «1a.lv» klientu apkalpošanas centra izveidē investējis vairāk nekā 10 000 eiro, pastāstīja «1a.lv» pārvaldošā uzņēmuma SIA «Mobilukss» valdes loceklis Mareks Zuika. Centrs atradīsies internetveikala loģistikas centra ēkā, Rīgā, Uriekstes ielā 8A.

Zuika skaidroja, ka šāda centra izveidi noteicis klientu pieprasījums.

«Tāpat vēlējāmies padarīt ērtāku pasūtījumu saņemšanu klientiem, kas ierodas ar savu auto. Ņemot vērā, ka mūsu loģistikas centrs atrodas ar auto sasniedzamā vietā, loģiska izvēle bija izveidot klientu apkalpošanas telpas loģistikas centra teritorijā,» teica Zuika.

Klientu apkalpošanas centra atklāšana notiks šā gada 1.novembrī plkst.14 Rīgā, Uriekstes ielā 8A.

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, «Mobilukss» apgrozījums pērn bija 31,512 miljoni eiro, kas ir par 37% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 6,9% un bija 33 320 eiro.

«Mobilukss» dibināts 2002.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 110 000 eiro. «Mobiluksa» īpašnieki ir uzņēmuma valdes loceklis Zuika - 55%, uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Genadijs Skrinniks - 25% un Kaspars Polis - 20%.

«1a» grupa pārvalda arī Lietuvas interneta veikalu «1a.lt», kā arī Igaunijas lielāko interneta veikalu - «1a.ee».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu