Jaunais Insignia universālis - viscaur pārāks par priekšgājēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Autoražotājs no Ingolštates nupat atklājis jaunās paaudzes Insignia modifikāciju ar universāļa virsbūvi. Pagaidām auto parādīts tikai globālā tīmekļa plašumos, bet klātienē jaunais Opel Insignia Sports Tourer pirmo reizi būs skatāms Ženēvas auto šovā pēc aptuveni mēneša.

Ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes universāli, jaunais Sports Tourer ir jūtami lielāks. Mašīnas virsbūves garums ir palielinājies par 73 milimetriem un tagad ir 4986 milimetri. Attālums starp asīm tikmēr ir audzis vēl vairāk - par veseliem 92 milimetriem līdz 2829 milimetriem, un tas nozīmē lielākas ērtības braucējiem un plašākas bagāžas pārvadāšanas iespējas.

Ceļu, plecu un galvas zonās Insignia Sports Tourer ir par 25 - 31 mm plašāks. Taču tas ir sīkums, ja salīdzina ar to, kā palielinājies bagāžnieks, proti, kravas telpas grīdas garums tagad ir 2005 milimetri (par 97 mm vairāk), bet tās maksimālā ietilpība ar nolaistām aizmugurējā sēdekļa atzveltnēm ir 1640 litru. Tas ir par 100 litriem vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modelim. Citiem vārdiem, pēc paaudžu nomaiņas

Insignia universāļa bagāžniekā varēs ierūmēt piepūšamo matraci un itin viegli iekārtot guļamistabu.

Lai arī jaunās paaudzes Insignia ir lielāka, tās konstruēšanā izmantotā jaunā tehnoloģiskā platforma ļāvusi inženieriem brangā auto svaru samazināt par gandrīz 200 kilogramiem.

Foto: Opel

Informācijas par motoriem un pārnesumkārbām pagaidām nav. Tomēr domājams, ka

motoru palete un jaudas pārvada izvēles iespējas būtiski neatšķirsies no iepriekš prezentētā Insignia Grand Sport.

Tātad varēs izvēlēties starp benzīna motoriem ar 1,5 līdz 2 litru darba tilpumu un 1,6 - 2 litru dīzeļdzinējiem un atkarībā no izvēlētā dzinēja iegūt arī pilnpiedziņu, raksta Motor.ru.

Insignia Sports Tourer papildu aprīkošanas iespējas būs visplašākās. Ja radīsies vēlmes un būs iespējas tās apmierināt, tad lielo Opel universāli varēs apgādāt ar adaptīvo balstiekārtu, astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu (tikai kombinācijā ar pilnpiedziņas sistēmu), LED matricu priekšējiem lukturiem, jaunākajām vadītāja atbalsta sistēmām un jaunās paaudzes multimediju sistēmas funkcijām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu