/nginx/o/2018/07/09/8504588t1h5ab5.jpg)
ASV Federālā tirdzniecības komisija lēmusi izdot prasību, lai uz homeopātiskajiem preparātiem labi redzamā vietā būtu teksts par to, ka nav nekādu zinātnisku pierādījumu par to, ka produkts iedarbojas, ziņo «Independent».
ASV homeopātisko preparātu tirgus ir ļoti liels. Tiek lēsts, ka 2007. gadā vien amerikāņi homeopātisku produktu iegādei tērēja trīs miljardus ASV dolāru.
ASV valdība tagad prasa, lai preparātu ražotāji, kas apgalvo kāda sava produkta efektivitāti ārstēšanā, spētu nodrošināt tā pierādījumus. Pretējā gadījumā uz iepakojuma jāraksta teksts: «Nav zinātnisku pierādījumu tam, ka produkts iedarbojas.»
Homeopātija, kuras pirmsākumi meklējami 18. gadsimta beigās, ir teorija par «līdzīgā ārstēšanu ar līdzīgo». Tās piekritēji uzskata, ka dažādas saslimšanas var izārstēt ar niecīgu devu vielas, kas izraisa slimībai līdzīgus simptomus veseliem cilvēkiem.