/nginx/o/2025/05/08/16828001t1h501b.jpg)
Kas notiek ar "Straujupītes" DUS? Vēl nesen par to runāja kā par "lētāko degvielas staciju Rīgā", bet tagad uzmanības centrā ir uzņēmuma attīstības vadītājs Oskars Zeiza, kas aizturēts aizdomās par dzimumnoziegumu. Turklāt virāli izplatījies video ar DUS digitālā satura veidotāja Edgara Aivara aizturēšanu, ko vēlāk Valsts policija (VP) neapstiprināja kā patiesu. TVNET+ skaidro, kāpēc visi runā par "Straujupīti" un kurā brīdī klikšķu dēļ var nonākt zem likuma lupas.
"Straujupītes" sociālie mediji iesildīja ienākšanu Rīgā jau pusgadu pirms atklāšanas – kopš 2024. gada sākuma. Akcents tika likts uz izteicienu "Lai nav kā visiem". Un ievērot šo izteicienu palīdzēja zemas cenas gan degvielai, gan precēm.
Komunikācija zīmolam notika tikai un vienīgi caur sociālajiem medijiem. Pat šobrīd, atverot oficiālo mājaslapu, nav atrodama neviena preses relīze vai klasiska informācija medijiem. Relīžu vietā – virāli video, kas stilistiski līdzinās reportāžai no notikuma vietas: bez montāžas, spontāni, ar dzīvu valodu un "ielas" enerģiju. Tā "Straujupīte" pārvērtās no vienkāršas degvielas uzpildes stacijas par zīmolu, kas ir iecienīts sociālo mediju lietotāju vidū.
"Gaidām Daugavpilī!", "Eu, eu, nu kad būs LIEVĀRDĒ vaļā???" "RĪGĀĀ"– simtiem komentāru zem katra video liecināja, ka DUS vairs nebija tikai bizness.
Tā kļuva par savā ziņā fenomenu internetā.