Lūk, Aston Martin un Red Bull F-1 radītā hipermašīna

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Aston Martin

Sportisko premium automobiļu ražotājs Aston Martin, kura klāstā pēdējā laikā parādās aizvien jaudīgāki un jaudīgāki auto, piemēram, 760 zirgspēku One-77 un 820 ZS spēcīgais Vulcan, ar kuru uz ielas rādīties nedrīkst, nupat prezentējis kārtējo šedevru, un tas pārspēj visus priekšgājējus.

Tas ir hipermašīnas prototips AM-RB 001, un, kā jau pēc nosaukuma var noprast, izstrādē ir piedalījusies Red Bull F-1 komanda ar inženieri Adrianu Ņūiju priekšgalā.

Detalizētas informācijas par šo auto pagaidām nav, ir skaidri tikai plāni un uzstādījumi. Viens no tiem ir

panākt, lai jaudas un masas attiecība būtu 1:1 vai ļoti tuvu šim rādītājam.

Ar to un zinot, ka izstrādē roku pielicis Ņūijs, kurš Sebastjanam Fetelam palīdzēja izcīnīt četrus F-1 pasaules čempiona titulus, acīmredzot ir gana, lai šīs mašīnas jau vairs nebūtu pieejamas.

Proti, sākotnējā informācija liecina, ka Aston Martin plāno uzbūvēt 99-150 AM-RB 001 eksemplārus, bet jau šobrīd interesi ir izrādījuši ap 200 cilvēku. Visi kā viens ir gatavi maksāt brangu naudas summu, kas provizoriski var sasniegt pat 3,3 miljonus eiro.

Pēc Aston Martin vadītāja Endija Palmera teiktā sērijveida auto maksimāli līdzināsies prototipam, atšķirības būs mērāmas vien milimetros. Mašīna tiks pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras, un vadītājam šajā mašīnā tiks atvēlēta svarīgākā loma, pasažieri atbīdot uz aizmuguri.

Kā jau minēts, par tehniku un tās raksturlielumiem konkrētas informācijas pagaidām nav. Motor.ru vien vēsta, ka kupejai būs vidū iebūvēts V12 atmosfēriskais dzinējs un KERS (kinētiskās enerģijas reģenerācijas) hibrīdsistēma. Šādas pašas konfigurācijas iekšdedzes motors ir uzstādīts arī Vulcan, bet,

pieskaitot vēl KERS sistēmas papildu jaudu, AM-RB 001 summā varētu attīstīt ap 1000 zirgspēkiem.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu