Parīzes autošovs: pirmie iespaidi - Mini Crossover

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EPA/AFI

Šādu Mini jūs varēsiet iegādāties ne ātrāk kā 2010.gadā. Mini atzīst, ka šis krosovers domāts kā mēģinājums pievilināt jauna tipa pircējus. Parīzes autošovā redzamais auto ir līdz šim lielākais Mini - tas ir 4 metrus garš un 1,6 metrus augsts.

Līdzīgi kā Clubman šim auto ir asimetriskas sānu durvis. Labajā pusē gan priekšējās, gan aizmugurējās un arī vadītāja durvis ir tradicionālas, savukārt kreisās puses aizmugurē ir bīdāmās durvis un nav centrālā jumta balsta, kas atvieglo iekāpšanu pa aizmugurējām durvīm.

Savukārt automobiļa pakaļgalā ir tikai vienas uz sāniem atveramas durvis atšķirībā no Clubman divām aizmugures durvīm, kas ierobežo pārskatāmību. Bezrāmju sānu logi, kā arī jumta segums, kuram ir atverams priekšgals vai aizmugure, nodrošina vairāk gaismas un gaisa salonā, kur savukārt ir četras atsevišķas sēdvietas, kas ļauj maksimāli efektīvi izmantot atvēlēto telpu. Aizmugurējos sēdekļus var bīdīt uz priekšu vai atpakaļ gluži tāpat kā priekšējos.

Mērierīces, vadītāja informācija un signāllampiņas ir izvietotas unikālā kupolā paneļa centrā, kuru priekšā sēdošais pasažieris arī brauciena laikā var izmantot, lai piekļūtu internetam.

Starp salona priekšgalu un aizmuguri ierīkota slieču sistēma, kas satur dažādu sīklietu glabāšanai piemērotas kastes, tā arī atvieglo dažādu priekšmetu padošanu no priekšgala uz aizmuguri vai otrādi.

www.whatcar.lv

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu