"Impreza WRX STI" - gatava startam (86)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

WRX STI bija, ir un būs jaudīgākā ielas "Subaru Impreza" versija.

Japānas tirgū auto tiks piedāvāts ar 308 zirgspēku divu litru turbo bokserdzinēju, savukārt pie eiropiešiem nākamā gada pavasarī "Impreza WRX STI" nonāks ar 2,5 litru bokserdzinēju, kurš attīsta aptuveni 300 ZS. Ja par jaudu viss ir skaidrs, tad konkrēti griezes momenta rādītāji "Impreza WRX STI" Eiropas versijā pagaidām vēl nav nosaukti; japāņu imprezai tie ir 422 Nm.

Gabarītu ziņā abas modeļa versijas turpretim ir identiskas – "Impreza" hečbeks ir 4,415 metrus garš, 1,795 metrus plats un 1,475 metrus augsts, riteņu šķērsbāze priekšā ir 1,530, savukārt aizmugurē - 1,540 metri. Lai arī STI versija tāpat kā civilā "Impreza" ir par pieciem centimetriem īsāka nekā priekšgājējs ar sedana virsbūvi, modeļa riteņu bāze ir augusi, turklāt par gandrīz 10 centimetriem un tagad ir 2,625 metri. Rezultātā tiek iegūts plašāks salons un uzlabota vadāmība, jo virsbūves pārkares priekšā un aizmugurē ir īsākas.

1480 kilogramus smagā "Impreza WRX STI" aprīkojumā bez elektroniskās pastāvīgās pilnpiedziņas ar regulējamu centrālo diferenciāli, iekļauti arī 17 collu vieglmetāla riteņu diski ar 235/45 izmēra riepām, kurus vajadzības gadījumā var aizstāt ar 18 collu riteņiem un 245/45 izmēra riepām, sešu pakāpju mehāniskā pārnesumkārba, pakāpeniski atslēdzama ESP, ABS, vilkmes kontrole un augstas veiktspējas "Brembo" bremžu sistēma ar elektronisku bremžu spēka sadales sistēmu.

Salonā sportisko gaisotni cita starpā rada kausveida sēdekļi un divās plaknēs regulējams trīs spieķu sporta stūres rats.

Komentāri (86)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu