Playboy zaķi atkal kļūst pieprasīti (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pēc gandrīz 20 gadu pārtraukuma Lasvegasā atkal atvērts "Playboy" klubs, kurā apmeklētājus apkalpo un izklaidē trūcīgi tērpušās jaunkundzes ar zaķīšu austiņām un ļipiņām.

No 1960. līdz 1988. gadam šie klubi, kuru idejas autors ir žurnāla "Playboy" izdevējs Hjū Hefners, bija populāri ne tikai ASV. Tādi bija arī Japānā un Jamaikā, un, pēc "Reuters" ziņām, ziedu laikos pavisam bija 30 šādas iestādes, kurās strādāja vairāk nekā 25 000 "zaķu", arī tādas slavenības kā grupas "Blondie" soliste Debora Herija, aktrise Džekija Zemana un pat feministu aktīviste Glorija Šteinema. Pēdējā gan, šķiet, to darīja bez liela prieka, jo bija nosūtīta veikt žurnālistisku eksperimentu un vēlāk uzrakstīja samērā žultainu rakstu sēriju.

Kopš pirmā "Playboy" kluba atvēršanas 1960. gadā Čikāgā ieviests stingrs "zaķu" ģērbšanās kods un uzvedības noteikumi. Korsetes, apkaklītes, aprocītes, zaķīšu austiņas un ļipiņas — tas laikam arī viss "zaķu" apģērbs. Uz pārējā apkalpojošā personāla fona izcēlās "durvju zaķis", kura uzdevums bija sagaidīt viesus pie ieejas un ielaist tikai kluba biedrus vai viņu uzaicinātos cilvēkus. "Biljarda zaķi" dežurēja pie biljarda galdiem un sastādīja kompāniju, ja kāds viesis sagribēja uzspēlēt. Citi "zaķi" pienesa viesiem kokteiļus un izklaidēja viņus, turklāt oficiantēm tika mācīts eleganti piesēst uz krēsla atzveltnes. Visu šo personālu uzraudzīja "zaķu mamma" — viņai gan nebija jāvalkā formastērps. Un, starp citu, "zaķiem" bija stingri noliegts ārpus darba laika tikties ar kluba biedriem un norunāt randiņus ar viņiem.

Tagad Hefners, kas šonedēļ nosvinēja savu 80. dzimšanas dienu, vēlas atjaunot šīs tradīcijas. Viņš atgādinājis, ka izaugusi jau vesela paaudze, kas nav piedzīvojusi "Playboy" ziedulaiku fenomenu, un ka pašlaik esot pienācis īstais brīdis atgādināt, ka savulaik šis seksa un slavenību dzīves apvienojums bija ļoti populārs. Un tas jau nekas, ka žurnāla tirāža ar katru gadu krītas un reklāmas tajā ir daudz mazāk nekā kādreiz, domā Hefners.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu