Karlīna Caune izraudzīta par «Elizabeth Arden» reklāmas seju

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: facebook.com/elizabetharden

Latviešu modele Karlīna Caune izraudzīta par zīmola «Elizabeth Arden» nākamā gada globālās reklāmas kampaņas seju, vēsta «The Moodie Report».

«Elizabeth Arden» parakstījis ar Cauni ekskluzīvu līgumu, kas paredz latviešu modeles dalību reklāmas kampaņās, mārketinga programmās un sabiedrisko attiecību pasākumos, kā arī zīmola digitālo un sociālo mediju platformās.

«Mūsdienīga «Elizabeth Arden» sieviete ir kaismīga, multikulturāla personība, kurai ir aktīvs profesionāls dzīvesveids. Karlīnā Caunē mēs esam atraduši skaistu un inteliģentu jaunu sievieti, kurā iemiesojušies zīmola «Elizabeth Arden» ideāli,» norāda «Elizabeth Arden» priekšsēdētājs Skots Bītijs.

Foto: facebook.com/elizabetharden

Caune sacījusi, ka ir pagodināta par noslēgto līgumu. «Man ir liels gods pievienoties šim ikoniskajam zīmolam. Es vienmēr esmu mīlējusi [šā zīmola] produktus, kā arī pašu Elizabeti Ardēnu. Viņa apsteidza savu laiku, un mani iedvesmo viņas filozofija par sieviešu dabiskā skaistuma izcelšanu. Es esmu ļoti priecīga pievienoties kopienai, kas atbalsta spēcīgas un pašpārliecinātas sievietes,» sacīja Caune.

Caune 2010.gadā kļuva par starptautiskā konkursa «Supermodel of the World» uzvarētāju, balvā iegūstot līgumu ar prestižāko modeļu aģentūru pasaulē «Ford Models».

Kopš tā laika Caunei izvērtusies ļoti veiksmīga modeles karjera, un šogad latviešu modele izraudzīta par populārā itāļu zīmola «Giorgio Armani» jaunās sezonas seju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu