"Infiniti" gatavojas ienākt Eiropas tirgū (5)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Japāņu auto būves koncerna "Nissan" luksusa automobiļu markas oficiālā debija Eiropas tirgū paredzēta 2008. gadā.

Šāds solis tiek skaidrots ar "Nissan" vēlēšanos veiksmīgāk konkurēt ar tādiem premium segmenta brendiem kā "Mercedes-Benz", BMW un "Audi". Lai mērķi sasniegtu, "Nissan" plāno Rietumeiropā izveidot atsevišķu "Infiniti" dīleru tīklu.

Japāņu ambīcijām par pamatu tiek ņemti panākumi ASV tirgū un arī pēdējā laikā reģistrētais straujais pārdošanas apjomu kāpums Krievijā.

"Automobilwoche" vēsta, ka "Nissan" nesaista lielas cerības ar pirmajiem gadiem Eiropas tirgū. Proti, pati kompānija uzskata, ka īpaši Vācijas un Lielbritānijas tirgos pārdošanas apjomi pirmajos gados būs salīdzinoši zemi.

Pavisam Eiropā plānots izveidot 12 līdz 14 dīleru kompānijas, un "Nissan" uzskata, ka katrai no tām līdz 2013. gadam izdosies noieta rādītāju paaugstināt līdz 500 "Infiniti" gadā.

Arī uz peļņu uzreiz pēc ienākšanas Eiropā "Infiniti" necer, jo tirgus, kurā marka cenšas iespiesties, jau šobrīd piedāvā ļoti plašu premium segmenta automobiļu klāstu.

Tai pašā laikā var atzīmēt, ka "Nissan" prognozes šķiet pārāk pieticīgas, jo, piemēram, Krievijas tirgū, kur "Infiniti" ir trīs pārstāvniecības, pagājušajā gadā realizēti 7000 markas automobiļu.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu