Stīvs Makvīns uzņem smaržu reklāmu

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA

«Oskarotās» kinolentes «12 Years a Slave» («12 gadi verdzībā») režisors Stīvs Makvīns uzņēmis britu modes zīmola «Burberry» jaunāko vīriešu smaržu «Mr Burberry» reklāmu.

Reklāmā attēlota pāra romantiskā nedēļas nogale Londonā. Tā ir pirmā reklāma, ko uzņēmis Makvīns.

«Es gribēju parādīt divus cilvēkus, kuri ir kaislīgi iemīlējušies,» sacīja britu režisors. «Tas ir brīdis attiecībās, kad domājat tikai viens par otru un gribat pavadīt laiku kopā.»

Makvīns bija pirmais melnādainais režisors, kas ieguvis prestižo ASV Kinoakadēmijas balvu kategorijā «Labākā filma». Vēsturiskā kinolente «12 Years a Slave» apbalvota arī ar Britu kino un televīzijas mākslas akadēmijas (BAFTA) un «Zelta globusa» balvām.

«Burberry» jaunās smaržas raksturo kā «Londonas esenci». Tas ir «juteklisks zāļu un koksnes aromāts», ko «Burberry» radošais direktors Kristofers Beilijs izstrādājis kopā ar franču parfimēru Franci Kurkdžanu.

Tualetes ūdens pudeles dizainu iedvesmojis «Burberry» klasiskais melnais vīriešu mētelis, teikts zīmola paziņojumā presei.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu