Devīto reizi pasniegs Cicerona un Mērfija balvas

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jūnija beigās un jūlija sākumā devīto reizi tiks pasniegtas Cicerona un Mērfija balvas, informēja balvas žūrijas loceklis, Latvijas Universitātes Komunikācijas studiju nodaļas docents Miervaldis Mozers.

Šogad balsojums notiek "Par mērķtiecīgu ieguldījumu žurnālistikā", "Par trāpīgāko reklāmas kampaņu", "Par labāko PR kampaņu" laika posmā no 2006.gada vasaras līdz 2007.gada pavasarim. Šis balsojums noslēgsies 20.jūnijā. Savukārt nominācijā "Par sekmīgu darbību politikā" balsošana turpināsies līdz 1.jūlijam.

Cicerona balvai reklāmā izvirzīta "Zelta Zivtiņas" reklāmas kampaņa "Pedegree Pal" televīzijas reklāma "Mēs esam par suņiem", "Coca Cola" televīzijas reklāma, sociālā kampaņa "Help - par dzīvi bez tabakas", Ceļu satiksmes drošības direkcijas reklāma par atstarotāju lietošanu "Gaismas zīmes".

Cicerona balvai sabiedriskajās attiecībās izvirzīta "Radio SWH" parodija par "Eirovīziju" - "Lāgavīžen", tirdzniecības centra "Alfa" direktores Ivetas Feldmanes aktivitātes, akcijas "Latvijas lepnums" rīkotāji, "Labestības dienas" rīkotāji par līdzekļu vākšanu bērnu vajadzībām, "Prāta Vētra" par sava tēla attīstīšanu, plakātu izstāde "Publiskie spoguļi" par plakātmākslas popularizēšanu, projekts "Andrejsala" par postindustriālās vides dažādošanu kultūrai.

Žurnālistikā Cicerona balvai izvirzīta Lilita Eglīte par ieguldījumu pētnieciskajā žurnālistikā LTV 1 raidījumā "Ielas garumā", Haralds Burkovskis par Latvijas Radio 1 raidījuma "Kā labāk dzīvot?" vadīšanu, Māris Zanders par domāšanas izraisīšanu žurnālā "Nedēļa" un Pana Klekša ikrīta jautājumiem radio SWH, Jevgeņijs Orlovs par aktuālu tēmu atspoguļojumu avīzē "Čas".

Politikā Cicerona balvai izvirzīti visi trīs pašreizējie Baltijas valstu prezidenti par Baltijas valstu iespēju un sasniegumu veicināšanu nacionālā un starptautiskā mērogā. Politikā Cicerona balvai izvirzīts arī Siguldas mērs Tālis Puķītis, Jēkabpils mērs Leonīds Salcevičs, Liepājas mērs Uldis Sesks un Ventspils mērs Aivars Lembergs

Mērfija balvai reklāmā izvirzīta SIA "Nelss" reklāmas kampaņa "Nāc, pārtikas mums nav!", "Narvessen" kafijas reklāma ar grupas "H2O" dziesmu "Uzmini nu, kas tas ir", stāvvietas apmaksas ar īsziņu radio reklāma "Vīram stāv dienu, stāv nakti", sarunu kartes "Toxic" televīzijas reklāma, veļas pulvera "Persil" televīzijas reklāma "And the gold goes to Persil".

Mērfija balvai sabiedriskajās attiecības izvirzīta SIA "Rīgas satiksme" pāreja no konduktoriem uz biļešu kompostrēšanas sistēmu Rīgas tramvajos, Latvijas Pasta neveiksmes 2007.gada sākumā, Tautas partijas un Latvijas Pirmās partijas priekšvēlēšanu pozitīvisma kampaņas.

Žurnālistikā Mērfija balvai izvirzīts raidījums "Zelta drudzis" par absolūti neperspektīvu raidījuma vadītāju izvēli, Sandra Freiberga par spēles "Zini vai mini" vadīšanu, bet politikā - Jūrmalas pilsētas dome par sabiedrības viedokļa ignoranci.

Par Cicerona un Mērfija balvas kandidātiem var nobalsot mājaslapā "www.Cicerons.lv".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu