Modes un skaistuma ziņas: La Roche-Posay, pas de marque rotas, kosmētikas sūklīši

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Iepazīsti jaunāko kosmētikas un modes pasaulē.

Jauna un īpaši seksīga H&M reklāma ar Deividu Bekhemu

H&M veikalos no šodienas pieejama jaunā vīriešu 2016. gada pavasara kolekcija «Modernie apģērbi, izvēlējies Deivids Bekhems». Kampaņa uzsver Deivida Bekhema kā stila noteicēja lomu miljoniem vīriešu visā pasaulē. Deivids tradicionālos vīriešu apģērbus atsvaidzina ar jaunām idejām, kas pilnveido vīriešu apģērbu modi. Visus filmā valkātos apģērba gabalus Deivids ir izraudzījies no «Moderno apģērbu» kolekcijas, un tie ir lielisks piemērs viņa klasiskajam stilam.

Lindex laiž klajā kampaņu «Better Denim Now and Forever»

Šajā pavasara kampaņā uzmanības centrā ir materiālu un darba procesu ilgtspējība. No 2016. gada janvāra lielākā daļa Lindex džinsu tiks izgatavoti no ilgtspējīgas kokvilnas, izmantojot ilgtspējīgākus procesus ar mazāku elektroenerģijas, ūdens un ķīmisko vielu patēriņu. Ar šo jauno sieviešu un bērnu džinsu klāstu Lindex turpina noteikt standartu. Daži «Better Denim» modeļi ir pavisam ilgtspējīgi — tie ir izgatavoti no organiskās kokvilnas, tiem ir ilgtspējīgas detaļas, un to ražošanas procesos ir izmantots mazāk elektroenerģijas, ūdens un ķīmisko vielu. Visiem džinsiem ar piecām kabatām izmērs ir uzdrukāts uz jostasvietas, tādējādi neizmantojot papīru izmēra etiķetei. Ilgtspējīgo džinsu piekaramās etiķetes ir izgatavotas no otrreiz pārstrādāta papīra un piestiprinātas ar organiskās kokvilnas aukliņām. Dažas džinsu bikses ir vēl ilgtspējīgākas, jo tām ir ilgtspējīgas detaļas, piemēram, rāvējslēdzēji, pogas, kniedes un piespraudes. Kampaņā «Better Denim» Lindex ir laidis klajā savu pirmo izstrādājumu, kura izgatavošanā otrreizēji izmantotas lietas, proti, no lietotiem džinsiem izgatavoti apavi. *Otrreizēja lietu izmantošana, zināma arī kā radoša atkārtota izmantošana, ir process, kurā blakusproduktus un atkritumus pārveido par jauniem materiāliem vai izstrādājumiem, kuri ir kvalitatīvāki vai videi draudzīgāki.

adidas Stella McCartney – spilgtākā 2016. gada pavasara/vasaras sporta apģērbu kolekcija

adidas Stella McCartney kolekcija atklāj jaunu ēru sporta apģērbu tehnoloģijā. Kolekciju iedvesmojis košais 70. gadu stils, kas apvienots ar inovatīvu adidas tehnoloģisko risinājumu. «Šajā kolekcijā skriešanas apģērbs un apavi iemieso sasniegumu spēku. Apvienojot Adizero®, Climalite® un ClimaChill® tehnoloģijas, esam radījuši līdz šim vieglāko, atvēsinošāko un progresīvāko skriešanas kolekciju. Tā kā arvien vairāk sievietes skrien garās distances, ir būtiski sniegt viņām apģērbu, kas radīts maksimālai izturībai, tajā pašā laikā domājot par stilu,» saka dizainere Stella Makartnija.

Fendi piedāvā: Jaunā Jungle saulesbriļļu kolekcija

Jauno gadu sākot, luksusklases modes zīmols Fendi ar prieku piedāvā košās Jungle saulesbrilles 2016. gada pavasara/vasaras sezonai. Iedvesmojoties no šā romiešu modes nama stilistiskajiem kodiem, proti, ikoniskiem grafiskajiem rakstiem un drosmīgām krāsu kombinācijām, saulesbrilles demonstrē unikālu radošuma un novatoriska dizaina apvienojumu. Atspoguļojot Fendi DNS un vienmēr līdzsvarojot tradīcijas un novatorismu, šo jauno kolekciju iedvesmojusi izsmalcināta ģeometrija, ko akcentē grafiski krāsu ielaidumi, radot modernu saspēli starp caurspīdīgiem efektiem un krāsainiem elementiem. Rotaļīgs un vienlaikus elegants vēstījums kā ekskluzīvas daiļamatniecības rezultāts: no īpašas acetāta sloksnes izstrādes, kurā ar roku iestrādāti dažādi elementi, līdz pat elegantajām briļļu kājiņām no metāla.

La Roche-Posay tagad Latvijā

La Roche-Posay stāsts sākas no vistīrākā dabiskā termālā avota ūdens. Šā ūdens īpašības ir gandrīz mītiskas, tās nav iespējams atdarināt sintētiskā formā. Stāsts par ūdens dziednieciskajām spējām sākas gleznainā Francijas ciematā 14. gadsimtā, kā leģenda par Šarla V armijas galveno komandieri Bertrānu du Gesklinu (Bertrand Du Guesclin) un viņa zirgu. Pēc ilgajiem karagājieniem zirgs esot cietis no
ekzēmas, bet pēc peldes La Roche-Posay dziednieciskajos ūdeņos izniris izārstēts uz visiem laikiem. No ūdens zirgs izkāpis, kā no jauna piedzimis, ne miņas no hroniskās ekzēmas, kas viņu mocījusi iepriekš, pārsteidzot gan komandieri, gan ciemata iedzīvotājus. Pirmās rakstiskās liecības par ūdens spējām parādījās ap 1600. gadu, kad tolaik atzītais Luija XIII ārsts Pjērs Milo (Pierre Milon) veica pirmos tā īpašību pētījumus. Arī Napoleons atzina šā ūdens spējas uzlabot veselību un 19. gadsimta sākumā pavēlēja šai vietā izveidot termālo ūdeņu dziednīcu. 1869. gadā Francijas Medicīnas akadēmija šeit izveidoja veselības centru.

Oriģinālas rotas jauneklīgas elegances cienītājām

pas de marque ir neliels ģimenes uzņēmums, kas aptuveni pirms gada tika dibināts Rīgā. Visi zīmola piedāvātie adījumi un rotas ir 100% roku darbs, turklāt tie tiek ražoti no augstākās kvalitātes izejvielām. Ikvienam pas de marque klientam tiek piedāvātas izvēles iespējas – vai nu iegādāties apģērbus un rotas no zīmola esošās kolekcijas, vai arī pasūtīt kaut ko individuālu, kopīgi piemeklējot katra gaumei piemērotāko modeli. Šā gada pavasara – vasaras kolekcijas rotām zīmola dizaineri ir izvēlējušies mierīgu krāsu gammu – dārgmetālu toņus: sudrabu, rodiju, dzelteno un sarkano zeltu; kā arī daudz dabīgo upes pērļu, kas lieliski sasaucas ar jebkuru no šiem metāliem. Kā ierasts, visas rotas ir izgatavotas no īstiem pusdārgakmeņiem, izmantojot augstākās kvalitātes pārklājumu. Rotu sortimentu veido gredzeni, auskari, kaklarotas un rokassprādzes, kuru klāsts tiek regulāri papildināts. Tajā parādās gan jaunas formas, gan arī jau iepriekš radīti modeļi, kuru atsvaidzināšanā izmantoti jauni materiāli.

Latvijas skaistumkopšanas tirgū ienāk košā Model Launcher kosmētika

Model Launcher ir profesionāla minerālu kosmētika no pašas Maiami sirds, ASV. Zīmols veidots visiem modes un skaistuma industrijas interesentiem, turklāt Model Launcher dekoratīvās kosmētikas līnija atbilst foto, TV kameru un skatuves grima kvalitātes augstajiem standartiem. Kosmētika ir noturīga un augsti pigmentēta, bet tajā pašā laikā arī komfortabla ādai. Tā ražota no augstas kvalitātes sastāvdaļām un ir piemērota gan profesionāļu darbam, gan ikdienas lietošanai. Plašajā Model Launcher kosmētikas produktu klāstā atrodami gan dažādas konsistences tonālie krēmi, pūderi un konsīleri, gan arī visdažādāko toņu lūpukrāsas, acu ēnas, vaigu sārtumi, nagu lakas un daudzas citas nevainojama ikdienas un svētku grima sastāvdaļas, kuru piedāvājums nepārtraukti tiek papildināts atbilstoši zīmola cienītāju pieprasījumam.

Apbur ar dūmakainām acīm un jaunajiem The One Smokey sērijas produktiem

Kā īsā laikā panākt sensacionālu dūmakaino acu efektu? Šim nolūkam Oriflame ir radījis īpašu kosmētikas produktu kolekciju, kas patiks ikvienai pamanām grima cienītājai. Jaunās sērijas sastāvā ir skatienu izceļoša skropstu tuša ogļu melnā krāsā, kā arī dūmakainas zīmuļveida acu ēnas, kas pieejamas trīs intensīvi valdzinošos toņos. Šogad dūmakainais piestāv ne tikai sliktajām meitenēm!

Iegūstiet nevainojamu ādu ar inovatīvajiem Konjac Sponge sūkļiem - ādas kopšanas sensāciju no Japānas

Pasaulē plašu atzinību guvušais Konjac Sponge sūklis sejas ādai, kas beidzot pieejams arī Latvijas tirgū, ir ražots no Amorphophallus konjac augu saknēm, un Japānā to izmanto jau vairāk nekā 1500 gadu, pateicoties tieši tā veselību sniedzošajām īpašībām. Dabiska augu šķiedra, kas bagātīgi satur mitrumu, un tīklam līdzīgā sūkļa struktūra maigi masē ādu, padarot to tīru un atsvaidzinātu bez vajadzības papildus lietot attīrošus līdzekļus vai ziepes. Visi sūkļi ir ar dabīgu pH līdzsvaru, tāpēc ir ideāli piemēroti jutīgai ādai un ādai ar akni, turklāt tos var izmantot arī bērniem. Sūkļi bioloģiski sadalās, tāpēc pēc izlietošanas droši ielieciet sūkli kādā puķupodā vai ierociet dārzā. Rūpes par ādu ir kļuvušas tik vienkāršas... Sūklīšu pirmsākumi meklējami laikā, kad Konjac Sponge Company Ltd radīja ļoti augstas kvalitātes premium produktu, kas kļuva īpaši iecienīts Japānā, pēcāk pielāgojot to rietumu pasaulei un dažādiem ādas tipiem. 2011. gadā uzņēmums ieviesa dabīgu, augu šķiedru produktu sēriju – sūkļus sejai un ķermenim. Tagad, jau piektajā pastāvēšanas gadā uzņēmums ar prieku var lepoties ar Vegan Society un Cruelty Free logotipu izmantošanu, turklāt sūkļu sērija tagad ir pieejama satriecošā, jaunā iesaiņojumā, kas ir pilnībā pārstrādājams un ražots no 25% atkārtoti pārstrādātu materiālu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu