Opel prezentē salīdzinoši lētu auto šosejas sacensībām

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Opel

Beļģijā, Metetas pilsētas Circuit Jules Tacheny sacīkšu trasē pasaules pirmizrādi piedzīvojis Opel Astra TCR sacīkšu auto. Tas ir auto, kurā apvienotas modernas sacīkšu tehnoloģijas un efektīva drošības koncepcija, bet vienlaikus saglabāta cieša saikne ar masveida ražošanas līniju, kas dod iespēju Opel komandām ar tehniski neizmainītu automobili cīnīties gan īsās, gan garās distances sacensībās, kā, piemēram, Nirburgringas 24h sacensībās.

Piecu durvju Astra ir aprīkota ar 330 ZS un 420 Nm divu litru turbo dzinēju (abus rādītājus nosaka «Veiktspējas līdzsvara» koncepcija), tādējādi nodrošinot, ka transportlīdzeklim ar 1200 kilogramu pašmasu ir pietiekama jauda. Motora vilkmi priekšējiem riteņiem novada sešu pārnesumu sekvenciālā sacīkšu ātrumkārba ar divu disku keramiskā sakausējuma sajūgu un pārslēgiem uz stūres. Spēcīgo bremžu sistēmu veido 378 mm bremžu diski ar 6 virzuļu suportiem priekšā un 265 mm bremžu diski ar 2 virzuļu suportiem aizmugurē. Bremžu balansu vadītājs var regulēt patstāvīgi no automašīnas salona.

Automašīnas piekare ir pilnībā regulējama un aprīkota ar ultramodernu amortizatoru tehnoloģiju. Ne mazāk svarīgs punkts automobiļa sagatavošanā ir efektīvā aerodinamika, kas iekļauj adaptējamu priekšējo spoileri un antispārnu aizmugurē, kas izmaksu samazināšanas dēļ ir standarta detaļas un identiskas visiem TCR automobiļiem. Elektronisko atbalsta sistēmu (piemēram, ABS un ESP) nav, jo tās nav atļautas.

Lai nodrošinātu, ka Opel klientu komandas, neveicot tehniskus pielāgojumus, savu Astra TCR var izmantot vairākus gadus, auto jau pieejams ar funkcijām, kuras Starptautiskā automobiļu federācijā (FIA) apstiprinās kā obligātas tikai no 2017. gada sezonas, piemēram, 100 litru degvielas tvertni.

Opel ieguldījums Touring Car Racing Series iezīmē salonauto sacensību tradīciju turpināšanu. Klientu sacīkstes vienmēr ir bijis Opel galvenais faktors ieguldījumam autosportā daudzās valstīs visā Eiropā, līdztekus rūpnīcas atbalstītai dalībai Vācijas salonauto čempionātā (DTM) vai valstu čempionātos, piemēram, Vācijas Supertouring čempionātā (STW). TCR koncepcija perfekti atbilst šai filozofijai - ar spēcīgām, vizuāli iespaidīgām, sērijveida ražošanai pietuvinātām un par pieejamām cenām iegādājamām automašīnām, TCR atbilst ieinteresēto klientu komandu pašreizējām prasībām.

TCR Opel piedāvā arī perfektu platformu, lai sacīkšu vidē iesaistītajos tirgos prezentētu savu jaunākās paaudzes modeli. Dažādi nacionālie čempionāti, noteikti iekļaujot jauno Vācijas TCR sēriju (ADAC TCR Vācija), kas tiks veidota Opel ilggadējā partnera ADAC vispārējā kontrolē, un Eiropas čempionāts, ir ideāls spēles lauks Opel un tā klientu komandām. Trīs līmeņu koncepcija - nacionālie un kontinentālie čempionāti kopā ar globālo TCR starptautisko sēriju - nodrošina, ka klientu komandas visā pasaulē var konkurēt ar vienu un to pašu automašīnu.

Astra TCR tiek izstrādāts ciešā sadarbībā ar Badmunsteraifeles pilsētā bāzēto Opel ilgstošo partneri Kissling Motorsport. Ir noteikts, ka sākotnējās veiktspējas pārbaudes ir jāveic līdz oktobra beigām. Sākot ar nākamā gada februāri, Opel Astra TCR ierobežotā daudzumā tiks piegādātas izvēlētajām klientu komandām. Sacensībām gatavs automobilis maksās € 95 000 (bez PVN).

Foto: Opel
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu