Megane RS ar 275 zirgspēkiem (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Renault

Ekskluzīvo, sportisko Renault Sport modeļu tradīciju turpina Mégane R.S. 275 Trophy ― jaunā maztirāžas Mégane R.S. versija.

Pēc nesen veiktās dizaina atjaunošanas Mégane klāsta sportiskā versija tagad lepojas ar tehniskiem uzlabojumiem un ekskluzīvāku izskatu. Mégane R.S. 275 Trophy ir jaunākais modelis plašajā maztirāžas modeļu līnijā, kas sākās ar Trophy versiju 2011. gadā un kuru turpināja Red Bull Racing RB7 (2012. gada) un Red Bull Racing RB8 (2013. gada) versija.

Tehniskie uzlabojumi nodrošina vēl labāku veiktspēju

Mégane R.S. 275 Trophy ar Cup šasiju un ierobežotas slīdes diferenciāli ir apgādāta divu litru benzīna dzinēju, kas attīsta 275 ZS pie 5500 apgriezieniem minūtē. Spēka agregāta maksimālais griezes moments (360 Nm) savukārt tiek sasniegts apgriezienu intervālā starp 3000 līdz 5000 apgr./min. Neraugoties uz jaudas palielinājumu par 10 zirgspēkiem, degvielas patēriņš un izmešu daudzums ir saglabāts un tas attiecīgi ir tikai 7,5 litru/100 km un 174 g CO2/km.

Renault Sport un Akrapovič — motociklu un sporta automašīnu izplūdes sistēmu ražotājs — ir iezīmējuši savu sadarbību, standarta aprīkojumā iekļaujot titāna izplūdes sistēmu. Papildus priekšrocībām, ko sniedz titāna svars, Mégane R.S. 275 Trophy ir raksturīga arī specifiska, daudz dobjāka rūkoņa, kas noteikti šķitīs pievilcīga sportisku dzinēja toņu cienītājiem.

Aprīkojuma komplekts, kas raksturīgs sacīkšu automašīnām

Mégane R.S. 275 Trophy izstrādes procesā ir sākta arī sadarbība ar pasaulē pazīstamo amortizatoru ražotāju Öhlins, kas dod iespēju automobilim pēc izvēles uzstādīt regulējamus amortizatorus ar tērauda atsperēm. Autosportā pieslīpētās tehnoloģijas tādējādi ļauj vadītājam pašam noregulēt auto atkarībā no tā, vai tas tiks lietots uz ielas vai slēgtā sacīkšu trasē.

Tiem, kam patīk pavadīt dienas sacīkšu trasēs, kā papildu aprīkojums Mégane R.S. 275 Trophy ir pieejamas arī Michelin Pilot Sport Cup 2 riepas. Šis īpaši augstas veiktspējas risinājums tika izstrādāts Michelin un Renault Sport kopīgiem spēkiem tieši šai priekšpiedziņas automašīnai.

Maztirāžas versija, kas iekļauj ekskluzīvu dizainu gan iekšpusē, gan ārpusē

Jaunais krāsojums ietver Trophy simboliku uz platīnpelēkā F1 tipa priekšējā antispārna, kā arī Trophy uzlīmes uz personalizētās virsbūves sānos. Platīnpelēkā krāsa ir izvēlēta arī rūtainā karoga grafikai durvju apakšā. Turpat blakus uz sliekšņiem atrodams arī automobiļa kārtas numurs, tiesa, nolasāms tikai pēc durvju pavēršanas.

Automobili var aprīkot ar melniem 19 collu Speedline Turini diskiem, kas veidoti pēc Mégane sacīkšu versijās izmantoto disku parauga.

Foto: Renault

Mégane R.S. 275 Trophy salonā ir ādas un Alcantara Recaro kausveida sēdekļi, kas nošūti ar sarkanām šuvēm. Sarkanās šuves ir izveidotas arī aizmugures sēdeklim, bet sēdekļu pagalvjus rotā Renault Sport emblēma.

Citi salona ievērojamākie elementi iekļauj redzamas sarkanas šuves Alcantara stūres apdarē un stāvbremzes apvalkā, kā arī Zamac pārnesumu sviras uzgali.

Mégane R.S. 275 Trophy būs pieejama aptuveni 20 valstīs piecos kontinentos, tostarp Austrālijā, Apvienotajā Karalistē, Malaizijā, Vācijā un Dienvidāfrikā, kā arī Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Pasūtījumus iespējams veikt tikai pēc īpaša pieprasījuma pie Renault dīleriem.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu