RFW 4. diena: M-Couture, Natalija Jansone, Narciss u.c.

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edgars Kalmēns/TVNET

Ceturtajā Riga Fashion Week modes skates dienā savas kolekcijas demonstrēja latviešu un arī ārvalstu zīmoli: IN (Latvija), M-Couture (Latvija), Natālija Jansone (Latvija), D.EFECT (Lietuva) un Narciss (Latvija).

D.EFECT (Lietuva)

Zīmola D.Efect moto vēsta: «Skaistums ir nepilnībā.» Sajūta, ko rada ziņkāre un apkārtesošās skaistās un dvēseliskās lietas, dizaini, kas ir noteikti, ģeometriski skaidri un dzīvīgi vienlaikus, - tā ir D.Efect zīmola būtība. D.Efect veido luksusa apģērbus

mūsdienīgām sievietēm ar spilgtu personību,

sievietēm, kuras neieredz uniformas un vēlas garderobi papildināt, neaizēnojot un nenomācot savu unikalitāti. Šīs sievietes saglabā savus trūkumus. D.Efect apģērbi tiek pārdoti 17 pasaules valstīs, vairāk nekā 50 veikalos.

IN (Latvija)

Zīmola IN dizainere Inga Nipāne ir absolvējusi Latvijas Mākslas akadēmiju, iegūstot maģistra grādu modes dizainā. Jauno kolekciju ir iedvesmojuši viduslaiku bruņinieki, un tā paredzēta pašpārliecinātai sievietei, kurai ir svarīgi izcelties uz pārējo cilvēku fona. Kolekcijā

dominē pelēkā krāsa, pieguloši silueti, sievišķīgas formas,

grafiskas līnijas, reljefi un ieloces. Kolekciju veido mēteļi, īsas un garas vilnas kleitas.

M-Couture (Latvija)

Kolekcija tapusi,

iedvesmojoties no varenās Antarktikas ainavām un tās cēlajiem iemītniekiem – imperatorpingvīniem,

kuru karaliskā «kažoka» krāsas - melns, pelēks, debeszils, dzeltenīgi sarkans, iezilganais ledus tonis - ir kļuvušas par kolekcijas vadmotīvu. Savukārt zīmolam raksturīgo transformējamo kleitu un zīmuļsvārku klāstu papildina kupli svārki, kas sniedzas līdz potītēm, un krekli. M-Couture izmanto kontrastējošas audumu faktūras, apvienojot ādu un zīdu ar vilnu un kažokādām, kā arī piedāvājot tradicionālus sieviešu tērpus valkāt kopā ar adaptētiem vīriešu garderobes apģērbiem.

Natālija Jansone (Latvija)

2014. un 2015. gada rudens un ziemas kolekcija «Gourmet», kā vienmēr, ir lakoniska, arhitektoniska un omulīga, cik omulīgs vien var būt kašmirs, zīds un vilna ar mohēru.

Tā ir ļoti «garšīga» kolekcija īstiem dzīves baudītājiem.

NARCISS (Latvija)

Kolekciju «Mashinista» iedvesmojusi cilvēku un mašīnu mijiedarbība un šo attiecību straujā mija mūsdienu sabiedrībā. No vienas puses, mēs esam attīstījuši tehnoloģijas tik tālu, ka tās spēj atvieglot mūsu ikdienu un darbu, bet, no otras puses, mēs esam kļuvuši atkarīgi no tehnoloģijām un savu dzīvi bez tām nespējam iztēloties. Vai tehnoloģijas mums palīdz un uzlabo mūsu dzīves kvalitāti un komfortu? Vai arī tās sāk pamazām izmantot mūs, radot atkarību?

Kolekcija rada viegli industriālas izjūtas, kas izpaužas tērpu detaļās

– lielās kabatās, skrūvju pogās, kas darinātas no metāla, un kontrastējošos materiālu salikumos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu