Čehu autobūves kompānija pamazām sāk atklāt sava flagmaņa Superb jauno, nu jau trešo paaudzi.
Ielūkojies jaunās Škoda Superb salonā
Jaunās Škoda Superb oficiālā prezentācija notiks vēlāk februārī un uz svinīgo pasākumu dosies arī TVNET, bet pagaidām interesentu vērtējumam tiek nodots viens attēls, kas, pēc kompānijas teiktā, demonstrē unikālo telpas plašuma, dizaina un funkcionalitātes apvienošanas manieri.
Superb ārējais dizains tikmēr ir nojaušams no pērn Ženēvas auto izstādē parādītā VisionC show konceptauto, kas kalpo par Škoda dizaina valodas attīstības virziena uzskates līdzekli.
Škoda dizaineru un inženieru mērķis jaunās Superb izstrādes laikā bija radīt nepārspējami plašu telpu un to papildināt ar krietni modernākiem, elegantākiem un izsmalcinātākiem akcentiem. Čehi uzsver, ka modelis piedāvās ne tikai klasi augstākiem automobiļiem raksturīgu komfortu, bet arī virkni jaunāko tehnoloģisko risinājumu un augstu montāžas kvalitāti, lai Superb kļūtu par paraugu savā segmentā.