Modes un stila ziņas: ne tikai saulesbriļļu un apakšveļas novitātes...

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Lai gan ziema ir vēl tikai pusē, mēs visi jau alkstam pēc pavasara, kurš nāk ne tikai ar pumpuru plaukšanu un gaisa smaržošanu, bet arī ar jaunām novitātēm modes pasaulē...

Latviešu bērnu apģērbu zīmols «Paade Mode» Parīzē iegūst prestižo «Milk Magazine» modes balvu

Latviešu bērnu apģērbu zīmols Paade Mode Parīzē notiekošajā starptautiskajā bērnu modes un dizaina izstādē Playtime Paris ieguvis prestižo žurnāla Milk Magazine modes balvu kā labākais apģērbu zīmols. Balvu katru gadu piešķir vairākās kategorijās - labākais apavu dizains, interjera dizains, «redaktoru izvēle» un labākais modes zīmols. Šajā gadā zīmols Paade Mode prezentēja savu rudens/ziemas 2015/16 kolekciju, kur iekļauti zīda, karaliskās alpakas, merino vilnas, eko kokvilnas, kašmira izstrādājumi, adījumi un bezvīļu adījumu sērija. Apģērbs ir roku darbs un ražots Latvijā. Tāpat pirmo gadu zīmols sadarbojas ar stilisti Santu Bindemani, kura veidojusi kapsulkolekciju, iedvesmojoties no savas garderobes, 50.gadu Amerikas kultūras, papildinot to ar klasiskiem siluetiem. Bindemane izstrādājusi arī tekstildizainu un lakatu apdrukas dizainu. Zīmols Paade Mode nostiprinājis savas pozīcijas ne vien Latvijas tirgū, bet arī ārvalstīs. Paade Mode pārstāvēts Āzijas, Amerikas un Eiropas tirgos. Paade Mode zīmola koncepcija atšķiras ar savu izsmalcināto vienkāršību, mūsdienīgo mantojumu un greznību tīrajās līnijās, kā arī dabīgā materiāla elpu. Zīmola apģērbu galvenais uzdevums ir cienīt un atbalstīt dabisku skaistumu, nedominēt pār bērnu, cienīt bērna personību. Piedāvājumā apģērbi zēniem un meitenēm no 9 mēnešu vecuma līdz 14 gadiem, piemēroti gan ikdienas, gan izejamām reizēm. www.paade.lv

Latvijas skaistumkopšanas tirgū ienāk revolucionārais Beauty blender kosmētikas sūklītis

Tagad tu vari izskatīties kā īsta filmu zvaigzne, netērējot lielas summas par grima mākslinieka pakalpojumiem. Leģendārā un pasaulē plaši iecienītā dekoratīvās kosmētikas aplikatora - sūklīša Beauty blender idejas autore ir Holivudas grima māksliniece Rea Anna Silva (Rea Ann Silva), un tas ir radīts, lai sniegtu tev profesionālu klājumu un nevainojamu sejas toni visas dienas garumā. Silva zina, ka galvenais noslēpums līdz ideālai sejai ir vienkāršs: perfekta sapludināšana. Tāpēc aizmirsti par pirkstiem vai trīsstūrveida sūklīšiem ar asām malām, jo šīs uzklāšanas metodes lieki tērē grimu un atstāj redzamas svītras. Beautyblender patentētā elipses forma padara dekoratīvās kosmētikas uzklāšanu nekļūdīgu, ar satriecošu vieglumu ļaujot piekļūt grūti aizsniedzamām vietām. Tā mīkstajai faktūrai ir patīkami pieskarties, un aplikatora unikālie izliekumi pielāgojas sejas kontūrām, ļaujot radīt žilbinošu un dabisku grimu. Būtiski arī, ka Beautyblender nesatur lateksu, tas ir hipoalerģisks un bez smaržas.

«Patiesais skaistums» - 21.gadsimta labākā reklāmas kampaņa!

Pasaulē lielākais mārketinga un reklāmas ziņu izdevējs Advertising Age un īpaši izvēlēta profesionāļu žūrija atzinusi Dove «Patiesais skaistums» par 21.gadsimta labāko reklāmas kampaņu. Līdzās Dove par galveno titulu cīnījās arī citi pasaulē plaši pazīstami zīmoli, kā Nike, Budweiser, Old Spice un citi – kopā piecdesmit pēdējo piecpadsmit gadu laikā labākās reklāmas kampaņas. Neskaitāmas jaunas meitenes un pieaugušas sievietes cieš no zema pašnovērtējuma, ko izraisījuši publiski paustie, tālu no patiesās realitātes esošie skaistuma standarti.

Foto: TVNET

Lauma Lingerie pavasaris-vasara 2015

Baltijā vadošais veļas un mājas apģērbu zīmols Lauma Lingerie nāk klajā ar 33 jaunām un oriģinālām 2015. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijām. Tās vislabāk raksturo tādi izsmalcināti elementi kā sapņains mirdzums, ritmiskas apdrukas, spilgtas krāsas un dižciltīga graciozitāte, kas pārliecinoši caurstrāvo ikvienu kolekcijas modeli. Apspēlējot iztēli rosinošas tēmas, sievietes tēls šosezon kļuvis vēl mistiskāks un sapņaināks. Daudzveidīgo kolekciju iedvesmas avoti meklējami izsmalcinātos augļu un rožu dārzos, mūsdienu modernajā arhitektūrā, dabas eksotikā, dārgakmeņos un pat kosmosā.

Ksimons Lī — pirmais vīriešu dizainers, kurš iegūst H&M dizaina balvu

2015. gada H&M dizaina balvas ieguvējs ir Ksimons Lī — 24 gadus vecs Ņujorkas Pārsonas Dizaina skolas absolvents. Viņš ir pirmais vīriešu apģērbu dizainers, kurš saņem šo balvu, un šodien modes skatē, kas norisinājās Stokholmas Modes nedēļas ietvaros, viņš iepazīstināja ar savu balvu ieguvušo kolekciju. Turklāt Ksimons guvis iespēju ne tikai parādīt savu kolekciju — viņš saņem arī 50 000 EUR un iespēju izstrādāt tērpus no savas kolekcijas, kas šoruden tiks pārdoti atsevišķos H&M veikalos un tiešsaistē.

Gotjē spēlējas ar Swarovski

Modes dizainers Žans Pols Gotjē pieņēmis «Swarovski» izaicinājumu un izmēģinājis roku kristāla dizaina izveidē. Gotjē kristāli izdevušies ļoti interesanti - jo katra tā šķautne ir citā krāsā, līdz ar to kristāls īpaši «spēlējas» spilgtā apgaismojumā. Kopš Gotjē izvēlējās pārstāt veidot prêt-à-porter tērpus, pievēršoties tikai augstajai modei, viņš sācis darināt arī rotaslietas. Domājams, ka viņa ģeniālais prāts un drosme eksperimentēt mums modē ienesīs ko pavisam jaunu un neaizmirstamu!

Julia Janus 2015. gada pavasara – vasaras kolekcija «Alķīmija manā virtuvē»

«Jaunāko kolekciju iedvesmojusi alķīmija – pseidozinātne, kas eksistēja viduslaiku Eiropā. Vairums alķīmiķu bija katoļu mūki. Viņu galvenie mērķi bija radīt filozofu akmeni, dzīvības eliksīru un zeltu. Lai sasniegtu šos mērķus, alķīmiķi jauca dažādus pamata metālus un materiālus. Iedvesmojāmies no idejas par jaukšanu, kombinēšanu un jaunu vielu radīšanu. No šķidras līdz cietai, no caurspīdīgas līdz necaurredzamai, no matētas līdz mirdzošai…» – stāsta zīmola dizainere Jūlija Januss (Julia Janus). Tumšs noslēpums, ass prāts un caururbjošs skatiens. Kolekcija atklāj seksualitāti: ziemeļniecisku, askētisku, apslāpētu, rituālu. Tas padara to vēl mežonīgāku. Lai gan kolekcija atklāj apslāpētas pievilcības eleganci, atturību, modernu pieklājību – seksīgais šīs kolekcijas akcents vēl aizvien ir mugura. Kolekciju veido divas daļas. Pirmā dominē ar asimetriskiem, viļņainiem, drapētiem akcentiem. Otra ir noslēgtāka, striktāka un klosterim atbilstošāka. Kā cīņa starp divām dažādām izpausmēm: haosu un kārtību, sievišķo un vīrišķo pirmsākumu, dabu un ģeometriju. Kolekcija ir pieejama no 28. Janvāra Julia Janus

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu