Evoque saņem labumus; arī 9 pakāpju automātu (6)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Land Rover

Simpātiskais un attiecīgās autobraucēju aprindās ļoti pieprasītais Range Rover Evoque jau piedzīvojis pirmo feisliftu.

Evoque pārdošanā ir tikai pusotru gadu, taču visā pasaulē tā modifikācijas pārdotas vairāk nekā 170 tūkstošos eksemplāru. Nav šaubu, ka arī turpmāk mazais Range Rover būs pieprasīt, jo pēc modernizācijas iegūs jaunas tehnoloģijas, kā arī kļūs par caurmērā 11,4 procentiem ekonomiskāks. Zaļi domājošos tikmēr iepriecinās ziņa, ka CO2 izmešu līmenis pazemināsies par 9,5%.

Foto: Land Rover

Viens no svarīgākajiem jaunumiem ir jaunā vācu kompānijas ZF izstrādātā deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Tā ir atsaucīga, ātrdarbīga un palīdz pazemināt degvielas patēriņu, jo īpaši traucoties pa šoseju vienmērīgā ātrumā.

Vēl viens jaunums ir Active Driveline jeb automātiska pilnpiedziņas sistēma, kas ātrumā virs 22 jūdzēm jeb 35 kilometriem stundā pārslēdzas uz priekšējo riteņu piedziņu. Elektronika gan turpina sekot līdzi braukšanas apstākļiem un pazīmēm par izslīdēšanu, lai vajadzības gadījumā 300 milisekunžu laikā pieslēgtu arī aizmugurējās ass riteņus. Piedevām, līdz ar atslēdzamu aizmugurējo asi Evoque iegūs arī elektronisko aizmugurējo diferenciāli, ar kuru optimāli tiks sadalīts griezes moments starp riteņiem.

Foto: Land Rover

Pārējie jaunumi attiecas uz elektronisko aprīkojumu. Evoque ir papildināts ar Land Rover InControl Remote, kas automātiski izsauc palīdzību avārijas gadījumā, Land Rover InControl Secure, kas ļauj izsekot auto nozagšanas gadījumā, divām jaunām automātiskās parkošanās funkcijām, sensoriem, kas brīdina par citu auto tuvošanos, ceļa zīmju atpazīšanu un sistēmu, kas mēra šķērsojamās ūdens tilpnes dziļumu.

Foto: Land Rover

Izskata ziņā jaunumu ir krietni mazāk. Virsbūves dizainā auto ir tikai nedaudz pieslīpēts atsevišķās detaļās, salonā ir dažas jaunas krāsu opcijas, četri jauni disku dizaini un jauna stila emblēmas uz radiatora režģa, riteņu centros un uz bagāžnieka vāka.

Dzinēju ziņā izmaiņu nav – var izvēlēties starp 2 litru turbo motoru ar 240 ZS un diviem 2,2 litru dīzeļiem, kuri attīsta 150 un 190 ZS.

Foto: Land Rover
Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu