Konceptauto Bugatti 16C Galibier tika prezentēts 2009. gadā, un nav šaubu, ka jau pirmajā brīdī turīgos auto mīļus pārņēma patīkamas cerības reiz savā kolekcijā ieraudzīt šādu auto.
Galīgais lēmums pieņemts - Bugatti Galibier būs
Visiem nē, taču daļai planētas turīgāko iedzīvotāju jau tuvākajā nākotnē būs iespēja savu braucamrīku pulku papildināt ar četru durvju Bugatti.
Pirms diviem gadiem prezentētais 16C Galibier ir ticis izrādīts lielākajās auto izstādēs Eiropā un, protams, arī Arābijas pussalā, tā ka liela daļa potenciālo pircēju auto jau ir paguvuši aplūkot. Ja ne klātienē, tad vismaz digitālā formātā noteikti.
Kādas izmaiņas notiks četru durvju Bugatti ārējā dizainā un salona noformējumā, nav zināms, taču izmaiņas noteikti skars W16 dzinēju, kura jauda no konceptmašīnas 900 ZS atkal tiks atgriezta virs tūkstoš zirgspēkiem, vēsta AutoExpress.
"Galibier nebija četru ciparu jaudas skaitļa. Tam jābūt virs 1000 zirgspēkiem. Mēs nedrīkstam sevi ierobežot," sacījis Volkswagen grupas uzņēmumu Bugatti un Bentley vadītājs Volfgangs Dirheimers.
Pēc bosa teiktā, Galibier varētu ražošanā nonākt jau 2012. gadā, un ar to tiktu sākts līdz pat 1500 eksemplāru ražošanas cikls.
Lai arī sērijveida Galibier būs dārgāks nekā Veyron un, tāpat kā planētas ātrākais sērijveida ielas auto, arī diez vai nesīs peļņu, Dirheimers izstrādes izmaksas un ar to saistītos zaudējumus attaisno ar ieguvumiem Volkswagen koncernam kopumā. Bugatti lielā mērā ir tie auto, kuros tiek izmēģinātas ekstrēmākās, jaunākās, dārgākās tehnoloģijas, ko pēcāk var atvasināt citu sērijveida automobiļu ražošanas vajadzībām.