Auto ziņas iepazīstina ar Alfa Romeo Giulietta

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Fiat auto salonā Gunāra Astras ielā kopš pagājušā gada nogales saimnieko jaunais Fiat dīleris - Autobrava. Šeit tiek piedāvāti gan civilie Fiat, gan Fiat Professional komercautomobiļi, gan arī Alfa Romeo zīmola mašīnas, starp kurām jaunākais sērijveida modelis ir Giulietta.

Mazās klases automobilis Alfa Romeo MiTo parādīja, uz ko Alfa ir spējīga dizainā un mārketingā, taču modelim Giulietta tika uzticēts nopietnāks uzdevums – pierādīt, ka Alfa joprojām spēj radīt tautas klases automašīnas, kas brauc ne tikai ātri, bet arī pārliecinoši un precīzi.

Giulietta idejiski aizstāj modeli 147, taču tai ir pilnīgi jauna šasija un pilnīgi jauna dzinēju gamma, kuras specifikācijās nav viegli orientēties, turklāt tagad pieejama arī elektroniska priekšējās diferenciāļa bloķēšanas imitācija, kas saucas Q2.

Auto ziņu rīcībā ir nonākusi Giulietta, kas nesēž gluži pašā galda galā, taču ir ļoti tuvu tam - auto ir aprīkots ar 2 litru 170 zirgspēku dīzeļdzinēju, Distinctive aprīkojuma paketi un 18 collu riteņiem supermašīnas 8C Competizione dizainā, kā arī unikālu sistēmu, kas iekļauta pilnīgi visu Giulietta standartaprīkojumā. Tas ir Alfa DNA slēdzis viduskonsolē, kurš ļauj ieslēgt trīs atšķirīgus režīmus; no tiem viens ir Normal, otrs - All Weather, tātad faktiski Snow, bet trešais - Dynamic, kam piemērotākais gadalaiks ir vasara.

DNA sistēma maina stūres pastiprinātāja atdevi, atsaucību gāzes pedālim, stabilitātes sistēmas iejaukšanos un Q2 elektroniskā diferenciāļa regulējumus. Dynamic režīmā Alfa kļūst pavisam mežonīga, taču brīžiem šķiet, ka stūres pastiprinātājs grib stūrēt jūsu vietā. Tātad, ja gribam atslābināties, labāk atgriezties režīmā Normal. Starp citu, TVNET ir bijusi izdevība Alfa DNA izmēģināt modelī MiTo, traucoties pa Itālijas līkumotajiem ceļiem, un jāatzīst, ka atšķirības starp Normal un Dynamic režīmiem ir ļoti labi jūtamas.

Lai uzzinātu vairāk par Alfa Romeo Giulietta, par to, vai salonā tas ir tikpat labi nostrādāts un ergonomisks kā no ārpuses, skaties VIDEO.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu