/nginx/o/2018/07/16/10169892t1h515e.jpg)
Neskatoties uz to, ka Latvijas iedzīvotāji tiek uzskatīti par atturīgiem savās jūtu izpausmēs, nesen veiktajā pētījumā, tika noskaidrots, ka gan Latvijas sievietes, gan vīrieši ir itin kaislīgi, viņi labprāt nododas mīlas priekiem arī automašīnās. 80% aptaujas dalībnieku - gan sievietes, gan vīrieši - atklāja, ka viņi labprāt izmanto automašīnas intīmiem brīžiem, turklāt dara to bieži.
Aptaujas rezultāti apliecināja, ka Latvijā pastāv Automomīlis - gan sievietes, gan vīrieši mīlējas automašīnās. Atbildot par biežumu, sievietes bija daiļrunīgākas un konkrētus skaitus minēja reti, tomēr kopējie aptaujas rezultāti atklāj to, ka viņas automašīnās mīlējas labprāt un bieži. Savukārt vīrieši pārsvarā mīļošanās mirkļus automašīnā ir pamanījušies izskaitīt, seko atbildes "2 reizes nedēļā", "20 un vairāk", "reizi gadā", "apmēram 10 reizes" u.c.
Kur visērtāk?
Runājot par ērtumu, abu dzimumu pārstāvji par mīļoties ērtāko vietu automašīnā zina teikt, ka tie ir aizmugurējie un priekšējie auto sēdekļi. Ja mīlas priekiem automašīnā ir iespējams nodoties ilgāku laiku, tad
praktiskāk esot to darīt aizmugurē, tomēr neaizmirstamāk priekšējos sēdekļos.
Visaktīvāk automašīnās mīlējas BMW, Mescedes, Honda un Opel īpašnieki, kuri apgalvo, ka ērtākā vieta, lai mīlētos, ir: BMW - aizmugurējais, Mercedes - pasažiera, Honda - vadītāja sēdeklis, bet Opel automašīnā iespējams mīlēties jebkurā vietā.
Nereti kā ērta un aizraujoša mīlēšanās vieta tiek minēts arī automašīnas bagāžas nodalījums.
Galvenais drošības pasākums - stāvošs auto ar norautu stāvbremzi
Jāmin, ka aptaujas dalībniekiem ir pamācības par mīlēšanās drošību automašīnā. Galvenais drošības pasākums - stāvošs auto ar norautu stāvbremzi, tad jāpārliecinās, vai nav ziņkārīgu acu pāru, - tonēti stikli, klusa vieta.
Apkopojot rezultātus, atklājās vēl kāds interesants fakts - aktīvākie mīlnieki mašīnās ir Jāņi un Ilzes, pēc tam seko Ingi un Līgas (varam tikai iedomāties, uz kurieni brauc tāds kaislīgs pāris kā Jānis un Ilze).
Aptauju veica Hansa Auto