"Mākoņdatošanas" pakalpojums ļaus "Lattelecom" maziem un vidējiem biznesa klientiem, kuru skaitu lēš ap 30 000, ar vienkāršiem interneta rīkiem papildināt savas esošās pakalpojumu pakas ar programmatūras nomu, e-komercijas risinājumiem un drošu interneta vietnes turēšanas vidi, teica Miķelsons.
Viņš paskaidroja, ka notiek sarunas ar "Microsoft" par tā nomas risinājuma "Office 365" un citas biznesa programmatūras izplatīšanu "Lattelecom" piedāvājuma ietvaros, ka arī ar citiem, tostarp vietējiem, biznesa programmatūras izstrādātājiem. Dažādu programmatūras risinājumu lietošanu iecerēts piedāvāt līdzīgā veidā, kā patlaban "Lattelecom" interaktīvajā televīzijā piedāvā papildu programmu paku pirkšanu - ieklikšķinot vēlamo un apstiprinot pirkumu ar kodu.
Kā stāstīja Miķelsons, nodoms veidot "makoņdatošanas" platformu izskaidro "Lattelecom" publiskos "māķoņcilvēka" meklējumus. Šī persona iecerēta kā pakalpojumu klāsta galvenais pārdevējs vai pārdevēja mazā un vidējā biznesa aprindās.
Jaunā pakalpojumu klāsta tehniskais nodrošinājums tiekot patlaban izstrādāts, izmantojot gan "Lattelecom Technology" programmēšanas un datu centru resursus, gan gatavojot "Lattelecom BPO" "mākoņa" pārdošanas, atbalsta un e-komercijas atbalsta funkcijām.
Miķelsons nenoliedza, ka "Lattelecom" mērķis ir izmantot savu esošo ar mazo un vidējo biznesu saistīto klientu grupu (skaits ir lielāks par 30 000, ja ieskaita uzņēmumus, kas abonē "Lattelecom pakalpojumus kā privātpersonas), lai tos iesaistītu visaptverošā pakalpojumu klāstā, tostarp arī uzņēmuma interneta vietnes nomā jeb "hostingā".