Lokāli veidotam saturam ir un arī turpmāk būs nozīmīga loma televīzijā, jo vietēji ražots un tiešraidē ir tas, kas skatītāju interesē visvairāk, uzsvēra starptautiskā mediju koncerna «Modern Times Group» (MTG) Kanālu vadītāja Latvijā Baiba Zūzena ziņu aģentūras LETA ar sadarbības partneriem rīkotajā diskusijā par televīzijas nākotni.
Latvijas iedzīvotāji izvēloties TV vietēji ražoto saturu (13)
«Lokālā produkcija, lokāli radīti varoņi, zvaigznes ir tas, ar ko mēs varam piesaistīt skatītājus,» sacīja Zūzena.
Zūzena norāda, ka skatītājus visvairāk interesē izklaidējošs saturs, tomēr, kad parādās kāda sabiedrībai aktuāla tēma, trešdienas vakarā arī Latvijas Televīzijas raidījumam «Sastrēgumstunda» ir ļoti labs reitings.
«Cilvēkus interesē arī šī informācija, īpaši, ja aktuālā tēma skar tavu ģimeni, mammu, vecmammu vai bērnu,» pauda Zūzena.
Zūzena norādīja, ka, attīstoties dažāda veida platformām, starptautiski pieejamais saturs, kā visi seriāli, filmas, būs pieejams daudz plašākai auditorijai, jo ir pieejams dažādās izvēlēs, ne tikai televīzijas kanālos.
Zūzena pauda viedokli, ka attiecībā uz spēlētāju skaitu tirgū, visticamāk, Latvijā neienāks jauns spēlētājs, jo tirgus ir diezgan pilns. Tendence liecina, ka varētu attīstīties nišas piedāvājumi dažādām auditorijām.
«Ir jautājums, vai Latvijā ienāks kāds no lielajiem pasaules milžiem, vai viņiem tas būs izdevīgi un vai viņi ir par to domājuši,» norādīja Zūzena.