Audi atklāj vēl mazāku krosoveru (37)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Parīzes motoršovā pasaules pirmizrādi piedzīvoja konceptauto Audi crosslane coupé, kas norāda uz sērijveida Q modeļu attīstības virzienu. Iespējams, tas vēsta arī par Audi nodomu izlaist krosoveru, kas būtu mazāk par pašreiz kompaktāko šāda tipa auto Q3.

Crosslane coupé ir konceptauto, kurā galvenais uzsvars ticis likts uz Space Frame šasijas konstruēšanas principu pilnveidošanu, dažādu materiālu kombinēšanu šajā procesā, svara taupīšanu un kopējās patērētās enerģijas daudzuma samazināšanu.

Rezultāts ir plug-in hibrīdauto ar 1,5 litru trīs cilindru benzīna turbodzinēju un diviem elektromotoriem, kas kopējo vidējo degvielas patēriņu kombinētā ciklā pazemina līdz iespaidīgam 1,1 litram uz 100 kilometriem. CO2 izmešu daudzums attiecīgi ir 26 grami uz kilometru. Turklāt, tā kā auto pamatkonstrukcijā un arī virsbūves izgatavošanā ir izmantots alumīnijs, oglekļa šķiedra un stikla šķiedra, tas pat ar visām litija jonu baterijām sver tikai 1390 kilogramus. Audi uzskata, ka tieši šajā multimateriālu Space Frame konstrukcijā slēpjas nākotnes panākumu atslēga.

Crosslane coupé benzīna dzinējs attīsta 130 zirgspēkus un 200 Nm. Bez tā hibrīdsistēmā ietilpst 68 ZS (50 kW), 210 Nm elektromotors, kurš primāri pilda ģeneratora un startera funkcijas, kā arī elektromotors ar 116 zirgspēku (85 kW) jaudu un 250 Nm griezes momentu.

Par paātrināšanos līdz 55 km/h pamatā atbild jaudīgākais elektromotors, kurš šajā laikā enerģiju smeļas no litija jonu baterijām. Pārsniedzot 55 km/h, pieslēdzas benzīna motors un ģenerators, kas baterijas atbalsta, atslogo vai aizstāj pilnībā, ja tās ir tukšas. Maksimālais ātrums, ko var sasniegt ar elektromotoru vien, ir 130 km/h. Aiz šīs robežas pamatā strādā tikai trīs cilindru benzīnnieks.

Tas, kuri agregāti kurā brīdī pieslēdzas, ir stipri atkarīgs no izvēlētā braukšanas režīma - Criuse vai Race. Ja izvēlēts Cruise, tad priekšroka tiek dota elektropiedziņai, savukārt ja vadītājs ir nospiedis Race pogu, tad uzsvars būs uz dinamiku. Tā, starp citu, nav graujoša, taču pietiekama gan. Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 177 zirgspēki un ar tiem 100 km/h var sasniegt 8,6 sekundēs. Ja paātrināšanos uztic tikai elektromotoram, 100 km/h barjera krīt pēc 9,8 sekundēm. Auto maksimālais ātrums ir 182 km/h.

Ja izvēlēts Cruise režīms un 17,4 kilovatstundu baterija ir pilnībā uzlādēta, bez benzīna tērēšanas var nobraukt līdz pat 86 kilometriem.

No gabarītu viedokļa Crosslane kupeja ir kompaktklases auto ar 2+2 sēdvietām salonā. Auto garums ir 4,21 metrs, platums - 1,88 metri, augstums - 1,51 metrs un riteņu bāze ir 2,56 metri. Starp salona īpatnībām var atzīmēt aizmugurējos sēdekļus, kas ir bīdāmi 40 centimetrus uz priekšu, tā iegūstot krietni lielāku bagāžnieku, priekšējos viengabala sēdekļus, ko braucēji var elektriski pieregulēt atbilstoši savām vēlmēm, un virkni jaunu tiešsaistes pakalpojumu klāstu, ko ceļotāji var izmantot savu Twitter un Facebook profilu atsvaidzināšanai, bilžu augšupielādēšanai un citām socializēšanās aktivitātēm.

Komentāri (37)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu