Parīzes autoizstādē debitē Mazda6 Wagon (5)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Starptautiskajā Parīzes autoizstādē, kas turpināsies līdz 14. oktobrim, Mazda Motor Corporation pirmo reizi izrāda Mazda6 jaunās paaudzes universāļa versiju, kas Japānā pazīstama kā Atenza.

Parīzes auto izstādē līdzās jau augusta nogalē Maskavā debitējušajam Mazda6 sedanam tiek izrādīts arī jaunais universālis.

Abu auto izskatā atšķirības nosaka virsbūves forma, bet dizaina valoda ir viena. Tieši tāpat kā līdz šim.

Mazda6 ir iecerēts kā spēcīgs konkurents un simpātiska alternatīva Eiropas vidējās klases automobiļiem. Tādēļ pircējiem tiks piedāvāts augstvērtīgāks salons, aprīkojums un komforta līmenis, ko nosaka vieni no lielākajiem ārējiem un iekšējiem gabarītiem.

Eiropas tirgum paredzētā Mazda6 sedana un universāļa dzinēju palete ir krietni vien plašāka nekā Maskavas auto šovā demonstrētajam Krievijas specifikācijas automobilim. To veido 2 un 2,5 litru benzīna motori, kā arī 2,2 litru dīzeļdzinējs. Visi motori caurmērā (mazliet, bet nebūtiski) ekonomiskāki būs sedanam.

2 litru benzīnnieks ir pieejams divās versijās ar 145 ZS (210 Nm) un ar 165 ZS (210 Nm) jaudu. Sedans ar 145 zirgspēkiem un sešu pakāpju mehānisko kārbu vidēji tērēs 5,5 litrus, savukārt ar sešu pakāpju automātu – 5,9 litrus uz 100 kilometriem. Lieljaudas divu litru motoram oficiālais patēriņa rādītājs neatkarīgi no izvēlētās pārnesumkārbas ir 5,9 l/100 km.

2,5 litru benzīnnieks attīsta 192 ZS un 256 Nm un ir pieejams tikai apvienojumā ar sešu pakāpju automātu. Šāda Mazda6 sedana vidējais patēriņš oficiāli ir 6,3 l/100 km, un tāpat kā 2 litru modelis tas atbilst Euro5 izmešu normām.

Visbeidzot dīzeļdzinēju paleti veido 2,2 litru twin turbodīzelis ar 150 vai 175 ZS un attiecīgi 380 vai 420 Nm. Vistaupīgākais sedans, kura vidējais patēriņš esot vien 3,9 l/100 km, būs modelis ar 150 ZS ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Ar automātu vājākais dīzelis ēdīs 4,8 litrus uz simtu. Jaudīgākajam dīzelim attiecīgie rādītāji būs 4,5 un 4,8 l/100 km.

Kā viena, tā arī otra 2,2 litru dīzeļdzinēja versija atbilst Euro6 izmešu normām. Cita starpā to panākt palīdz standartā uzstādītā bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma i-ELOOP, kas vēl ir standarta aprīkojums 2,5 litru benzīna modelim un pēc izvēles pieejams arī jaudīgākajam 2 litru motoram.

Jaunā Mazda6, kuras tirdzniecība Latvijā sāksies 2013. gada sākumā.

Foto: Mazda

Jaunā Mazda6 ir kļuvusi par markas flagmani, kura konstrukcijā apvienota Mazda inženieru lielā meistarība un pieredze, lai kādu autobūves jomu tā skartu. Līdztekus SKYACTIV tehnoloģijai, ko Mazda braucēji iepazina jau ar kompakto SUV Mazda CX-5, Mazda6 realizēti arī jaunā KODO dizaina principi. Mazda6 izmantotas arī unikālas un līdz šim neredzētas tehnoloģijas, piemēram, bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma i-ELOOP.

Visus svarīgākos jaunās Mazda6 sedana un universāļa tehniskos datus skaties raksta resursos pievienotajā dokumentā.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu