Cepumi Selga atbalstīs bērnus ar dzirdes problēmām (5)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ar īpašu Selgas cepumu sērijas izdošanu tiek sākta kampaņa Par īstu bērnību. «Vēlamies rosināt sabiedrību pievērst uzmanību bērniem ar dzirdes problēmām un vienlaicīgi palīdzēt bērniem atgūt pilnskanīgu dzīvi,» kampaņas mērķi raksturo Rolands Gulbis, AS Laima un AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.

Dzirde ir viena no svarīgākajām maņām, lai bērni varētu iepazīt apkārtējo pasauli un izbaudīt bērnību. Selgas cepumus dēvē par bērnības cepumiem, jo tie bieži vien ir pirmie cepumi, ko bērni iepazīst savā dzīvē. Kā zīmolam, kas iestājas par īstu bērnību, Selgai ir svarīgi, lai visiem bērniem būtu laimīga bērnība. Tāpēc tiek sākta kampaņa Par īstu bērnību un jau šogad astoņi vājdzirdīgi bērni saņems īpaši pielāgotus digitālus dzirdes aparātus. Nopērkot īpašās sērijas Selgas cepumu paciņu, ikviens Latvijas iedzīvotājs būs iesaistījies kampaņā Par īstu bērnību un palīdzējis bērniem atgūt pilnskanīgu dzīvi. Aicinām īpašās sērijas cepumus Selga izvēlēties ikvienu cepumu mīļotāju, kā arī citus Latvijas uzņēmumus.

Dzirdes traucējumi kavē bērna attīstību, tāpēc dzirdes aparātu kvalitāte un pielāgojamība konkrētā bērna vajadzībām ir īpaši svarīga. Sadarbībā ar Latvijas Bērnu dzirdes centru esam izpētījuši, kādi dzirdes aparāti katram no astoņiem bērniem nepieciešami, noskaidrotas iegādes iespējas un izmaksas. Dzirdes aparātus bērni saņems līdz gada beigām.

Kopumā tiks saražotas 1 200 000 labdarības kampaņas Par īstu bērnību cepumu paciņas. Tirdzniecības vietās visā Latvijā Selgas paciņas būs pieejamas oktobrī un novembrī, un tās būs pazīstamas pēc īpašas uzlīmes.

AS Laima ir lielākais un pazīstamākais šokolādes un saldumu ražotājs Baltijā.

Seko līdzi jaunumiem sociālajos portālos.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu