Novitec Maserati kupejai piemontē kompresoru (16)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Vācu tūninga uzņēmums, kas nu jau 20 gadus modificē ātrākos un eksotiskākos itāļu braucamrīkus, uztūnējis arī Maserati GranTurismo.

Lielā kupeja, kuras ārējais dizains izpelnījies neskaitāmas slavas dziesmas, standartā ir apgādāta ar 440 zirgspēku 4,7 litru V8, kurš cita starpā tiek izmantots Alfa Romeo 8C Competizione komplektēšanai. Ar šo spēka agregātu aprīkotie GranTurismo S ir ātrākie ielas braukšanai paredzētie Maserati markas auto, kas ražots sērijveidā. GranTurismo S maksimālais ātrums ir 295 km/h, bet paātrinājums līdz 100 km/h aizņem 4,9 sekundes.

Nevarētu teikt, ka slikti rādītāji, tomēr Novitec speciālistiem liekas nekad nekas nav labi un nekad neviens itāļu ielas sporta auto nav pietiekami spēcīgs, jo GranTurismo S dzinējs ticis pie mehāniskā kompresora un tagad attīsta apaļus 600 zirgspēkus. Vienlaicīgi ir nomainīta Maserati kupejas dzinēja vadības bloka programmatūra un izplūdes sistēma. Tāpat tūnētajam GranTurismo S ir uzņēmuma KW balstiekārta.

Maserati ārējā dizaina izmaiņas Novitec Tridente programmas ietvaros ir visai pieticīgas - liela izmēra riteņi (20 collas priekšā un 21 aizmugurē), kas kalpo ne tikai sportiskāka izskata, bet arī labas saķeres radīšanai, kā arī neuzkrītošs virsbūves detaļu, tostarp sānu sliekšņu, komplekts, kas izgatavots no oglekļa šķiedras.

Starp agrākajiem Novitec darbiem var minēt pamatīgi modificētus Ferrari 599 GTB Fiorano.

Komentāri (16)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu