Hibrīdauto un elektromobiļi ir pakļauti ne lielākam aizdegšanās riskam kā parastās automašīnas ar tradicionālo benzīna dzinēju. To secinājuši ASV Nacionālās satiksmes drošības administrācijas (NHTSA) speciālisti, kas veica izmeklēšanu saistībā ar Chevrolet Volt aizdegšanās gadījumiem.
Izmeklēšanā attaisno Chevrolet Volt
Pagājušā gada novembrī NHTSA sāka drošības pārbaudes litija jonu akumulatoriem, ko var sastapt vairumā mūsdienu elektroauto un hibrīdautomobiļu. Izmeklēšanas iemesls bija starpgadījums pagājušā gada vasarā, kad NHTSA testu centra stāvvietā pēkšņi aizdegās Volt automobilis, ar ko trīs nedēļas iepriekš bija veikts sānu sadursmes tests, atsaucoties uz Bloomberg, vēsta Motor.ru.
Līdz ar pārbaužu sākšanu General Motors piedāvāja visiem Volt īpašniekiem nodrošināt maiņas auto, kā arī veica Volt atsaukšanu, lai uzstādītu iekārtu, kas novērš ūdens nokļūšanu uz baterijām to dzesēšanas sistēmas bojājumu gadījumā.
Viena auto modificēšana koncernam izmaksā 1000 dolāru, bet kopumā remontiem bija plānots iztērēt 9 miljonus dolāru.
NHTSA galaziņojumā teikts, ka aizdegšanās notikusi ne tikai dzesēšanas sistēmas bojājumu dēļ. Pie vainas bijuši vēl trīs faktori, tostarp fakts, ka auto trīs nedēļas nostāvējis zem klajas debess.
Var atzīmēt, ka Chevrolet Volt Eiropā ir dvīņubrālis ar 150 zirgspēku elektromotoru un neliela tilpuma iekšdedzes dzinēju, kurš pilda vienīgi ģeneratora funkcijas un lādē akumulatorus. Tas ir Opel Ampera.