Šodienas redaktors:
Māris Kūrēns
Iesūti ziņu!

BMW fans iegādājas apvidus auto (11)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Šobrīd uz Latvijas ceļiem arvien vairāk var redzēt jaunas mašīnas, kas ir nākušas tieši no autotirdzniecības centru skatlogiem.

Jauno auto tirdzniecības firmas automašīnas pircējiem piedāvā iegādāties uz izdevīgiem līzinga nosacījumiem, tādēļ daudzi labprāt izvēlas sev tieši jaunu, nevis lietotu automašīnu. Arī Gulbenes ielās sāk parādīties arvien jauni un jauni spēkrati.

Jaunu apvidus automašīnu “Nissan Pathfinder” sev līzingā ir iegādājies arī gulbenietis Andris Bogdanovs.

“Es meklēju sev apvidus automašīnu, taču nebiju izlēmis, ko gribu. Zināju vien to, ka negribu “BMW” vai “Mercedes” džipu, jo tās ir tās pašas vieglās automašīnas, tikai ar visu riteņu piedziņu. Līdz šim man ir piederējušas piecas “BMW” markas automašīnas, esmu “BMW” fans. Tomēr nezinu, kā sagadījās, ka šoreiz nopirku pilnīgi citas markas automašīnu. Dzīve iet uz priekšu, laikam mainās arī prasības. Limuzīns man jau ir (Andrim ir 7.sērijas “BMW”), gribējās džipu, šis ir kārtīgs ģimenes auto,” saka Andris.

Ar jauno automašīnu ir apmierināts gan Andris, gan arī viņa sieva Kristīne. “Tā vairāk būs sievas automašīna, tas tika izlemts jau brīdī, kad to pirkām. Šī mašīna ir eleganta, ar to ir viegli un droši braukt - augsts sēdeklis, var visu labi redzēt, svarīga ir arī pilnpiedziņa. Braukšana ar šo mašīnu it nemaz nenogurdina,” atzīst īpašnieks. Piedevām šī automašīna ir ļoti ietilpīga. Tajā ir septiņas sēdvietas un vēl pietiekami liels bagāžas nodalījums, ko iespējams palielināt, saliekot sēdekļus. Andris pat izmēģinājis tajā vest kvadriciklu.

Džipam ir 2,5 litru dīzeļdzinējs ar turbīnu, kura jauda ir 174 zirgspēki. “Es neteiktu, ka šī mašīna ir ekonomiska. Tās vidējais patēriņš ir 10,7 litri uz 100 kilometriem, protams, jo ātrāk brauc, jo lielāks ir patēriņš. Taču ar šo mašīnu var izbraukt pat visdziļākos sniegus. Esmu izmēģinājis norakties tā, ka mašīna nekustas, taču pēc desmit minūšu cīniņa saviem spēkiem tiku laukā,” stāsta Andris.

Automašīnai ir pilns aprīkojums. Tai ir gan klimata kontrole, gan kruīza kontrole, gan navigācijas sistēma. “Lai iedarbinātu dzinēju, nav nepieciešama aizdedzes atslēga, to var paveikt ar slēdzi, arī durvīm nav nepieciešama atslēga. Mašīna ir aprīkota ar atpakaļskata kameru, kas ir ļoti noderīga parkojoties. Viss, kas notiek aizmugurē, redzams ekrānā. Navigācijas sistēma strādā ļoti labi. Rīgu ar to ir iespējams uztvert, taču neesmu to pagaidām izmantojis, jo pietiekami labi pārzinu galvaspilsētu arī bez tās. Vasarā plānojam braukt uz ārzemēm, tad navigācijas sistēma būs ļoti noderīga,” atzīst mašīnas īpašnieks.

Viņš piebilst, ka pašreiz trūkumus šai mašīnai vēl nav saskatījis. “Redzēs, kā būs pēc gada. Automašīnas noskrējiens šobrīd ir 3,5 tūkstoši kilometru. Pagaidām motora pārsegu esmu atvēris tikai, lai pielietu vējstiklu šķidrumu. Kolēģim ir līdzīgs auto, ar to viņš ir nobraucis 130 tūkstošus kilometru, pa šo laiku viņš ir nomainījis tikai divas bukses,” stāsta Andris un piebilst, ka mašīnai ir arī divu gadu vai 100 tūkstoši kilometru garantija. “Mīnuss - šis prieks varēja būt nedaudz lētāks. Mēs visi vēlamies iegādāties labu un lētu preci, bet laikam jau šie jēdzieni nav savienojami,” smej Andris.

Viņš automašīnā pavada lielāko dienas daļu, tādēļ viņam svarīgi, lai automašīna būtu ērta. “Tāda ir mana darba specifika, man trīs reizes nedēļā ir jābrauc uz Rīgu, esmu apmierināts ar savām abām automašīnām. Jūtos komfortabli un galvenais - braucot nenogurstu!” ir apmierināts automašīnas īpašnieks. Šobrīd Latvijā ir pārdoti apmēram 50 šādi auto. “Nissan Pathfinder” īpašnieks ir arī basketbolists Ainārs Bagatskis, taču diemžēl viņš jau paspējis apskādēt savu jauno automašīnu, iekļūstot satiksmes negadījumā.

Komentāri (11)
Nepalaid garām!
Uz augšu