Jaunais Maybach - gandrīz kā vecais (9)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pekinas auto šovu Daimler izvēlējies ne tikai, lai prezentētu savu CLS Shooting Break konceptauto, bet arī lai atrādītu jauno Maybach, kurš, taisnību sakot, maz atšķiras no iepriekšējā modeļa.

Modernizētais Daimler koncerna flagmanis ir ieguvis mazliet citādāku ārējo dizainu, mazliet lielāku jaudu, mazāku patēriņu un bagātāku aprīkojumu. Tā, piemēram, jaunajam Maybach ir lielāks hromēts radiatora režģis, kā arī jauns priekšējais bampers ar LED dienas gaitas lampiņām. Aizmugurē vācu limuzīniem turpmāk būs tumšāki lukturi un opciju sarakstā tiks iekļauts jauns, ekskluzīvs virsbūves krāsas tonis Bahamas Blue, kā arī riteņu diski. Tagad pēc radiatora režģa varēs atšķirt parastos Maybach no S modeļiem - 57 un 62 radiatora režģi veido 20 atsevišķi stienīši, turpretim 57 S un 62 S radiatora režģī ir desmit stienīšu pāri. Arī riteņu izmēri atšķiras - 57 un 62 ir 19 collu diski, kamēr 57 S un 62 S standartā tiek aprīkoti ar 20 collu riteņiem.

Tāpat var atzīmēt, ka salīdzinot ar iepriekšējiem Maybach automobiļiem modernizētie limuzīni ir par 11 milimetriem garāki un par 17 mm platāki.

Nelielas izmaiņas notikušas arī tehniskā jomā, proti, modeļiem 57 S un 62 S uzstādītais 6 litru V12 turbo motors attīsta par 18 zirgspēkiem vairāk, tātad 630 ZS, bet vienlaikus patērē par vidēji 0,6 litriem līdz 15,8 l/100 km. Maybach 57 un 62 joprojām ir apgādāti ar 5,5 litru V12 turbo motoru, kurš attīsta 550 ZS, taču nu patērē par 0,9 litriem mazāk degvielas - vidējais kombinētais patēriņš ir 15 l/100 km.

Maybach automobiļu lielākā vērtība, bez šaubām, ir komforta aprīkojums, un tas aizvien tiek piedāvāts augstākajā līmenī.

Aizmugurējie sēdekļi ar atgāžamu atzveltni tagad pieejami arī standarta Maybach, ne tikai pagarinātajiem modeļiem. Tāpat standarta Maybach tagad var aprīkot ar īpašo smaržu izsmidzinātāju, ko līdz šim piedāvāja tikai greznākajam no maibahiem - modelim Zeppelin.

Lai ārējie trokšņi netraucētu baudīt perfekto BOSE mūzikas sistēmas skanējumu, Maybach konstrukcijā izmantoti 93 kilogrami skaņas izolācijas materiāla.

Maybach modeļiem ar pagarinātu riteņu bāzi (62 un 62 S) tiek uzstādīts panorāmas stikla jumts, kurā iestrādāta īpaša šķidro kristālu membrāna, kuras caurspīdīgums mainās atkarībā no pievadītās strāvas.

Pēc izvēles auto var apgādāt ar 19 collu ekrānu, lai skatītos kino, bet kaislīgiem interneta lietotājiem tiek piedāvāts inovatīvs bezvadu tīkla rūteris. Kā norādīts preses materiālos, mobilās ierīces salonā iebūvētajam LAN tīklam var pieslēgt, arī izmantojot kabeli, un tādējādi samazināt elektromagnētisko piesārņojumu. Kopumā vienlaikus var internetam pieslēgt trīs klēpjdatorus. Interesanti, ka mūsdienu jaunajos automobiļos tik ierasta lieta kā Bluetooth telefons tiek piedāvāts par papildu samaksu.

Lai vai kā, tas nemazina auto kvalitātes standartus, pateicoties kuriem Maybach Manufaktur saviem auto dod astoņu gadu vai 200 000 kilometru garantiju. Nav brīnums, jo ikviens auto pēc uzbūvēšanas 30 dienas tiek rūpīgi izmeklēts un tikai tad nodots jaunajam īpašniekam.

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu