Pēc Zolitūdes traģēdijas izveidotā "Facebook" lapa "Esi atbildīgs!", kas apvienoja domubiedrus, kuri iestājās par Zolitūdes traģēdijā atbildīgo saukšanu pie atbildības, pārvērtusies par partijas KPV.LV aģitācijas platformu. Līdzīgs liktenis piemeklējis lapu "Pārdomu pērles", kurā sākotnēji publicēti joki, bildītes un konkursi, bet tagad 34 000 lapas sekotāju negribot kļuvuši par KPV.LV aģitācijas auditoriju.
KPV.LV ņem piemēru no "Saskaņas" - "Facebook" lapas ar tūkstošiem sekotāju pārvērš par savu aģitācijas platformu (23)
Uz lapas "Esi atbildīgs" likteni šodien sociālajā vietnē "Twitter" norādījis soctīkla lietotājs Lauris Bokišs: "Par cilvēku likteņiem, ētiku un politiku. Maksimas traģēdija bija šokējoša un sāpīga. Tā apvienoja cilvēkus zem “esi atbildīgs” lozunga arī feisbukā. Tagad 20k sekotāju lapa īstā "Saskaņas" stilā ir kļuvusi par Gobzema politisko platformu. Neētiski un nožēlojami!"
Par cilvēku likteņiem, ētiku un politiku. Maksimas traģēdija bija šokējoša un sāpīga. Tā apvienoja cilvēkus zem “esi atbildīgs” lozunga arī feisbukā. Tagad 20k sekotāju lapa, īstā saskaņas stilā, ir kļuvusi par Gobzema politisko platformu. Neētiski un nožēlojami! pic.twitter.com/fXVgf17fHt
— Lauris Bokišs (@L_bss) August 1, 2018
Ir vēl viena lapa - Pārdomu pērles. Šēro Gobzema ierakstus precīzi tajā pat laikā, kad lapa Esi atbildīgs. "Pārdomu pērles" sasniedz pilnīgi citu auditoriju (34tūkst.), jo sākotnēji balstījās uz jokiem, atziņām, memēm utt. pic.twitter.com/DM0tBZGIr2
— Laura Akmentiņa (@luara_ak) August 2, 2018
Kā pārliecinājās arī portāls TVNET, "Facebook" lapa, kas izveidota trīs dienas pēc traģiskajiem notikumiem Zolitūdē - 2013.gada 24.novembrī -, nu tiek izmantota KPV.LV reklamēšanai.
Lapas saturu pēdējās nedēļās veido Gobzema, Kaimiņa, Kiviča, Kambalas un citu partijas locekļu reklāmas video un ieraksti. Turklāt tā tiek izmantota ne tikai vienas partijas biedru reklamēšanai, bet arī konkurentu apriešanai.
Komentāros laiku pa laikam lasāmi neapmierināti sekotāju viedokļi, kas pauž nožēlu, ka šī lapa kļuvusi par politisko reklāmu. Šī iemesla dēļ daļa cilvēku pārtraukuši tai sekot.
Tāpat par KPV.LV aģitācijas platformu pārvērtusies lapa "Pārdomu pērles", kurai sociālajā tīmeklī seko ap 34 000 cilvēku. Tā sekotājus savākusi, publicējot dažādus attēlus jokus u.tml, bet nu lapas administratori bez kautrēšanās lielākoties pārpublicē KPV.LV saražoto pašreklāmu.
"Būtībā tā pati "Saskaņas" shēma, tikai bez lapas pārsaukšanas un postu "share", nevis publicēšanu pa taisno. Un abas lapas ar Gobzema ierakstiem dalās vienlaicīgi," atzīmē "Facebook" lietotāja Laura Akmentiņa.
Kā ziņots, 2013.gada 21.novembrī Zolitūdē notika viena no lielākajām traģēdijām atjaunotās Latvijas vēsturē - sabrūkot veikalam "Maxima", zem gruvešiem gāja bojā 54 cilvēki.