KPV.LV ņem piemēru no "Saskaņas" - "Facebook" lapas ar tūkstošiem sekotāju pārvērš par savu aģitācijas platformu (23)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Pēc Zolitūdes traģēdijas izveidotā "Facebook" lapa "Esi atbildīgs!", kas apvienoja domubiedrus, kuri iestājās par Zolitūdes traģēdijā atbildīgo saukšanu pie atbildības, pārvērtusies par partijas KPV.LV aģitācijas platformu. Līdzīgs liktenis piemeklējis lapu "Pārdomu pērles", kurā sākotnēji publicēti joki, bildītes un konkursi, bet tagad 34 000 lapas sekotāju negribot kļuvuši par KPV.LV aģitācijas auditoriju. 

Uz lapas "Esi atbildīgs" likteni šodien sociālajā vietnē "Twitter" norādījis soctīkla lietotājs Lauris Bokišs: "Par cilvēku likteņiem, ētiku un politiku. Maksimas traģēdija bija šokējoša un sāpīga. Tā apvienoja cilvēkus zem “esi atbildīgs” lozunga arī feisbukā. Tagad 20k sekotāju lapa īstā "Saskaņas" stilā ir kļuvusi par Gobzema politisko platformu. Neētiski un nožēlojami!"

Kā pārliecinājās arī portāls TVNET, "Facebook" lapa, kas izveidota trīs dienas pēc traģiskajiem notikumiem Zolitūdē - 2013.gada 24.novembrī -, nu tiek izmantota KPV.LV reklamēšanai.

Lapas saturu pēdējās nedēļās veido Gobzema, Kaimiņa, Kiviča, Kambalas un citu partijas locekļu reklāmas video un ieraksti. Turklāt tā tiek izmantota ne tikai vienas partijas biedru reklamēšanai, bet arī konkurentu apriešanai. 

Komentāros laiku pa laikam lasāmi neapmierināti sekotāju viedokļi, kas pauž nožēlu, ka šī lapa kļuvusi par politisko reklāmu. Šī iemesla dēļ daļa cilvēku pārtraukuši tai sekot. 

Tāpat par KPV.LV aģitācijas platformu pārvērtusies lapa "Pārdomu pērles", kurai sociālajā tīmeklī seko ap 34 000 cilvēku. Tā sekotājus savākusi, publicējot dažādus attēlus jokus u.tml, bet nu lapas administratori bez kautrēšanās lielākoties pārpublicē KPV.LV saražoto pašreklāmu. 

"Būtībā tā pati "Saskaņas" shēma, tikai bez lapas pārsaukšanas un postu "share", nevis publicēšanu pa taisno. Un abas lapas ar Gobzema ierakstiem dalās vienlaicīgi," atzīmē "Facebook" lietotāja Laura Akmentiņa.

Kā ziņots, 2013.gada 21.novembrī Zolitūdē notika viena no lielākajām traģēdijām atjaunotās Latvijas vēsturē - sabrūkot veikalam "Maxima", zem gruvešiem gāja bojā 54 cilvēki. 

Komentāri (23)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu