Bezgalīgais stāsts: Pērn labotus ielas posmus Rīgā atkal remontē (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ivars Soikāns/LETA

Lai arī rīdziniekiem varbūt gribētos, lai ielu remonti galvaspilsētā ritētu krietni apjomīgāk un raitāk, nekā pēdējos gados ierasts, realitātē Rīgas domei nesokas pat ar tiem darbiem, kas paveikti. Pērn Rīgā labotajos Brīvības un Krišjāņa Valdemāra ielas posmos atkal notiek remonts, ceturtdien ziņoja LTV "Panorāma".

Kaut arī pērn pie pieturvietas “Mākslas muzejs” Valdemāra ielas posmā ieklāts pilnīgi jauns ielas segums, betons pieturvietā jau ir sabojājies un to nākas mainīt.

Aptuveni pirms gada Rīgas domes Satiksmes departaments ielu remontdarbu laikā vēstīja, ka pie pieturām klāj valčbetonu – tas esot izturīgs un tajā neveidojoties rises intensīvas sabiedriskā transporta satiksmes dēļ. Segums slodzi nav izturējis.

“Jau pēc mēneša parādījās pirmās bedres, izdrupumi un tā tālāk,” norādīja biedrības “Pilsēta cilvēkiem” valdes priekšsēdētājs Kaspars Zandbergs.

Pilsētvides aktīvisti remontam un tā kvalitātei rūpīgi sekojuši līdzi. Viņiem saglabājušās fotogrāfijas, kā segums izskatījies aptuveni mēnesi pēc ieklāšanas.

“Pamazām tas betons tika izārdīts. Pēc tam departaments solīja, ka tuvākajā laikā, ja to atļaus laikapstākļi, viņi salabos. Tad viņi ieklāja pa virsu tām bedrītēm jaunu betonu. To laboto betonu arī sabojāja. Un pēc tam viņi ieklāja piķi – tas arī šovasar neizturēja. Un tagad ir uzrakuši visu,” stāstīja Zandbergs.

Pilsētvides aktīvisti norāda, ka bojājumi betonā bija redzami jau drīz pēc tā ieklāšanas pērn, bet tagad, kad īslaicīgie labošanas risinājumi nelīdzējuši, segums tiek pilnībā mainīts.

Rīgas domes Satiksmes departamentā skaidro, ka vaina neesot ne ieklāšanas veidā, ne tajā, cik ilgi betons noturēts, bet gan betona sastāvā.

 “Uzņēmējs arī ņēma paraugus no šīm pieturvietām, un tika konstatēts defekts materiālā. Ņemot vērā šo faktu, tika pieņemts lēmums vasaras sezonā izņemt bojāto valčbetonu un ieklāt jaunu,” pastāstīja Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola.

“Tā kā pats uzņēmējs atzina to, ka ir tehnoloģiski bijusi kāda problēma šā valčbetona sagatavošanā, tad šis te jaunais valčbetons, cerams, ir labas kvalitātes un viss būs kārtībā,” pauda departamenta pārstāve.

Pieturās izmantotā valčbetona ražotājs ir uzņēmums “Cemex”. Taču sazināties ar tā pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kas ražošanas procesā nogājis greizi, Latvijas Televīzijai neizdevās.

Departamentā stāsta, ka remonts tiek veikts garantijas ietvaros par betona ražotāja līdzekļiem. 

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu