Nākamās paaudzes Toyota C segmenta hečbekus, sedanus un universāļus globālā mērogā vienos vārds Corolla. Šāds lēmums pieņemts, jo Corolla ir labi zināms vārds visā pasaulē, turklāt tas ir arī visu laiku pārdotākais auto. Modeļi Auris no aprites pazudīs līdz ar jaunās paaudzes Corolla nonākšanu pārdošanā 2019.gada sākumā.
Auris pazudīs no Toyota klāsta
Pārmaiņas modeļu nomenklatūrā sakrīt ar globāla mēroga tehnoloģiskiem jauninājumiem, proti, jaunās, globālās tehnoloģiskās platformas Toyota New Global Architecture (TNGA) ieviešanu ražošanā, aizstājot trīs līdz šim izmantotās platformas.
Toyota Motor Europe izpilddirektors Johans fon Zils apgalvo, ka jaunā platforma nodrošinās ne tikai automobiļu kvalitāti, izturību un uzticamību, bet arī emocionālāk uztveramas īpašības, tostarp dizainu, salona apdares kvalitāti, dinamiskās īpašības, kā arī hibrīddzinēju efektivitāti.
Jaunās Corolla ar Touring Sports universāļa un hečbeka virsbūvi tiks prezentētas Parīzes automobiļu izstādē oktobra sākumā.
Corolla ir visu laiku pārdotākais auto, jo, kā norāda japāņu uzņēmums, kopš pirmās Corolla nonākšanas tirdzniecībā 1966.gadā, visā pasaulē pārdoti vairāk nekā 45 miljoni spēkratu ar šādu nosaukumu.