AirBaltic nelaipna attieksme pret klientiem

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Divām ārzemju latvietēm Birutai un Smaidai atpakaļceļš no Rīgas uz Stokholmu un Ņujorku sākās ar nepatīkamiem pārsteigumiem – taksometra vadītājs, kas vedis uz lidostu, bijis izcili nelaipns, savukārt lidostā dāmas palikušas bez biļetēm.

Biruta un Smaida Latvijā ieradās 21. jūnijā un tēvzemē palika līdz pat mēneša beigām. 30. jūnijā, dodoties prom no Vecrīgas viesnīcas Grand Palace Hotel, sākās nepatikšanas. Izsauktā taksometra vadītājs apgalvoja, ka nevar iebraukt Vecrīgā, un nelaipnā tonī aicināja sirmās kundzes ar bagāžu doties līdz tuvākajiem vārtiem. Lielie koferi bijuši par smagu, kamēr sameklēts cits taksometrs, kas vecpilsētā var iebraukt, pagājis krietns laiks. Biruta un Smaida lidostā ieradušās ar pusstundas nokavēšanos, kad reģistrēšanās lidojumam jau bija beigusies. "Aicinot samainīt biļetes pret citām uz nākamo reisu vai atdot naudu, kasieres tās pieņēma, taču, plašāk neko nepaskaidrojot, jaunas neizsniedza. Būtu kaut vai ieteikušas, kā rīkoties, kur vērsties, un paskaidrojušas, kāpēc biļetes netiek samainītas," Neatkarīgajai stāsta viešņu pavadone Malda. Viņa atceras, ka pat 1993. gadā, kad draudzenes viesojušās Latvijā pēdējo reizi, šādi starpgadījumi nav bijuši. Biļetes turpceļam un atpakaļ bija iegādātas ASV kompānijā Watson & Watson par 288 latiem. Vēl pusi šādas summas dāmām nācās maksāt, lai atgrieztos mājās. AirBaltic Corporation sabiedrisko attiecību vadītāja Vija Dzērve stāsta, ka ar ārzemēs iegādātām biļetēm abos virzienos patiešām neskaidrību gadījumos var būt sarežģījumi, taču jebkurā gadījumā ekonomiskās klases biļetes netiek nedz mainītas, nedz kompensētas. Pēc kādiem kritērijiem nosaka ekonomiskās klases biļetes statusu, viņa nepaskaidroja, jo viss atkarīgs no cenas, pasūtīšanas laika un citām niansēm. Kā secināja Neatkarīgā, līdzīgos gadījumos pirms izlidošanas var rasties samērā lielas problēmas, jo gan pilsētas, gan lidostas biļešu kasēs, airBaltic interneta mājas lapā norādītie tālruņi (7207505; 7224282) pieslēgti faksiem un aprunāties ar kādu darbinieku izdodas, tikai vispirms sazinoties ar administrāciju. Savukārt administrācija aicina zvanīt pa informācijas tālruni 9006006, nepabrīdinot, ka šis ir maksas zvans par 59 santīmiem. Kā skaidro airBaltic darbinieki, lidojumam jāreģistrējas stundu iepriekš, citādi nokavējot var gadīties, ka biļete netiek apmainīta vai kompensēta. Biļetes apmaina tikai tad, ja tās ir dārgas, lētākās nekompensē. Kāpēc tā, personāls komentārus nesniedz. *** Viedoklis Jānis Jenzis, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas prezidents: – Nenoliegšu, ka ārzemju tūristi šad tad sūdzas par mūsu valsts apkalpojošā servisa kvalitāti, bet labāk ir, ja cilvēks pasaka, kādas ir problēmas, lai tās var novērst, nevis ar rūgtumu sirdī klusējot aizbrauc prom un nekad vairs neatgriežas. Valsts un uzņēmēji ir ieguldījuši lielus līdzekļus, lai Latvijai piesaistītu ārvalstu tūristus, taču jāatceras, ka pagaidām ir problēmas ar vietējām personālijām, kas tūristus apkalpo, bieži vien viņi nestrādā augstākajā līmenī. Labākie speciālisti, ieguvuši pieredzi Latvijā, nereti dodas strādāt uz ārzemēm. Nevar gan noliegt, ka ir arī daudz labu atsauksmju no ārzemniekiem par atpūtnieku apkalpošanu Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu