/nginx/o/2018/08/31/11341074t1h4325.jpg)
Jau ziņots, ka startam pasaules "Touring Car" čempionātā sagatavoti arī "Chevrolet Lacetti" markas automobiļi, kuri sacīkšu trasē dodas līdz ar tādiem spēkratiem kā BMW, "Ford" un "Alfa Romeo". Pirmie rezultāti nav īpaši pārliecinoši - starp divdesmit labākajiem "Lacetti" nesastapt, tomēr "General Motors" gatavojas izmantot modeļa "sasniegumus" sportā un laist tirgū no sporta braucamā atvasinātu automobili.
"Lacetti WTCC R+" bāzes modelis ir parasts "Lacetti" ar divu litru 123 zirgspēku motoru. Uzstādot kompresoru, motora jauda pieaugusi par aptuveni 40% un tagad ir 172 ZS, bet griezes moments sasniedz 230 Nm, kas automobilim nodrošina pieklājīgus dinamikas rādītājus - 0-100 km/h aptuveni 8 sekundēs un 217 km/h maksimālais ātrums. Bez dzinēja uzlabojumiem, "Lacetti WTCC R+" ir stingrāka un zemāka (-30 mm) balstiekārta un jaudīgākas bremzes ar četru cilindriņu suportiem. Labu kontaktu ar ceļu nodrošina 215/45-17 izmēra high performance riepas uz īpaša dizaina 17'''' vieglmetāla riteņu diskiem.

No standarta modeļa "Lacetti WTCC R+" atšķiras arī vizuāli - agresīvāka dizaina bamperi, platākas riteņu arkas, spoilers aizmugurē, izteiksmīgs izpūtēja uzgalis un "R+" logotipi priekšā un aizmugurē ir elementi, kas šo auto izceļ pārējo "Lacetti" automobiļu vidū.
Tikpat sportiska gaisotne valda auto salonā. Melnas ādas apdare, atsevišķi alumīnija elementi un neiztrūkstošie "R+" logotipi sēdekļu atzveltnēs, uz paklājiņiem un instrumentu panelī apvienojumā ar sporta stūri, alumīnija pedāļiem un ātrumpārslēga sviru ļaus vadītājam iejusties sportista ādā.
Ja būs pietiekami liela interese, "Lacetti WTCC R+" pie dīleriem nonāks vēl šā gada laikā.