/nginx/o/2018/09/05/11388989t1ha3d7.jpg)
Sešus mēnešus pēc oficiālās informācijas par „Carrera GT” ražošanu „Porsche” valde izšķīrusies par šā modeļa ražotnes atrašabās vietu – tā ir Leipciga.
2003. gada otrajā pusē no „Porsche” rūpnīcas, kurā jau tiek ražots SUV tipa automobilis „Cayenne”, pasaulē dosies pirmie no 1000 „Carrera GT” automobiļiem. Pašreiz šā modeļa izstrādāšana un pilnveidošana noris Pētījumu un Atīstības centrā Veizahā. Superautomobiļa ražošanai Leipcigā 300 esošās darba vietas plānots papildināt ar vēl 70. „Carrera GT” V10 motorus ražos Štutgartes-Cufenhauzenes rūpnīcā. Šajā rūpnīcā izgatavo arī 6 un 8 cilindru motorus 911. modelim, „Boxster” un „Cayenne”. „Porsche” valdes priekšēdētājs Dr. Vendelins Vīdekings: „Ar „Carrera GT” ražošanu mēs vēlamies nostiprināt savas pozīcijas sporta automobiļu virsotnē. Mūsu rūpnīca Leipcigā ar tai blakus esošo izmēģinājumu trasi piedāvā optimālus apstākļus kā ražošanai, tā izmēģinājuma braucieniem. Klientu centrā jaunajam automašīnas īpašniekam ir iespēja saņemt pasūtīto „Carrera GT” īpašā atmosfērā. Tas, ka ”Porsche” sporta automobiļa sirds – motors - nāk no Cufenhauzenes, lielā mērā saistīts ar „Porsche” filosofiju” „Carrera GT” pirmo reizi tika prezentēts Parīzes autošovā 2000. gada 28. septembrī. Ar 5,5 l 558 Zs dzinēju „GT” sasniedz maksimālo ātrumu 330 km/h. Automobiļa cena ir 350 000 - 400 000 eiro.