Žurnāla "Vanity Fair" lasītājus, atverot savu iemīļoto izdevumu, patīkami pārsteidza "Ford" luksusmarkas "Lincoln" imidža reklāma, kuras galvenais varonis bija smagnējā "Navigator" nosacīti vieglāka alternatīva "Aviator".
"Lincoln Navigator" mazais brālis - "Aviator"
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Ārēji Ņujorkas autošovam paredzētais automobilis maz atšķiras no "Navigator", taču patiesībā tas būvēts uz "Ford Explorer" bāzes ("Navigator" ir "Expedetion" dvīnis), un, kas vēl svarīgāk, izceļas ar negaidīti smalku salona apdari, kas drīzāk līdzinās "Infiniti" vai "Lexus". Lai arī mazāks par "Navigator", "aviators" tik un tā aprīkots ar masīvu V8 dzinēju, kura jauda ir nevis 240 ZS kā "Explorer", bet gan visi 300 ZS.
Lai gan automobilim ir visu riteņu neatkarīgā piekare, tas diez vai izcelsies ar ārkārtīgi precīzu vadāmību, taču diez vai tas šeit ir izšķirošais rādītājs. Kamēr "Lincoln" priecājas par "Aviator" un uzaicina arvien jaunas un jaunas slavenības tā reklamēšanai (Martins Šīns, Renē Esteveza, Selma Haijeka), "Ford" lielo un vidējo "SUV" sērija atkal iekļuvusi kārtējā skandālā, šoreiz transmisijas defekta dēļ, kas nopietni aizkavējis jau pieminēto modeļu realizāciju.